Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Alex
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Jack
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Ethan
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Arrow
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Dino
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Gabriel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Eddy
Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Well, hallo? ~ Ariana Dawn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:13 pm

Alex smilte bare, "det en længere historie. " Han lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på hende. "Har du tid til at høre den, eller vil du bare havde den korte ud gave? " Alex var lige glad hvilken en hun fik, dog krævede den længe ud gave at han forklarede hans fortid til hende. Spørgsmålet var bare hvor meget ud vidste. Alex rettede hovedet op og kiggede lidt rundt. De mange mennesker gjorde ham egentlig ikke noget. Det var rart.
//beklager det er lidt kort men er lidt nede for tiden, men håber det næste jeg skriver bliver længere. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 8:42 am

//Undskyld ventetiden, jeg havde lidt problemer med at finde på noget//
Ariana lagde hovedet på skrå og tænkte lidt. "Hmmm bare fortæl mig den korte," sagde hun smilende efter at have tænkt lidt over det. Det var jo egentlig ikke fordi, de ikke havde tid nok til en længere udgave, men ja, der var nok ikke så mange, der havde lyst til at sætte sig ned og fortælle deres livshistorie til en ret så fremmed person. Desuden kunne hun jo sagtens overleve med den korte udgave, det var jo ikke fordi, hun skulle bruge det til noget. Det var mere for at lære noget om andre...uden at rode rundt i deres minder. 
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitimeTors Aug 01, 2013 6:55 pm

Alex smilte og nikkede lidt, "Vi mødtes her, Jeg kommer har normalt når jeg skriver, Også var Angel der bare en dag, Det sjovt at tænke på. men det også et dejlig minde, et af de få jeg har haft længe. " Alex kiggede på caféen. Det var så kort han kunne gøre det. Uden at snakke om hvorfor eller hvordan. "Skal vi ikke sætte os ned, " Han pegede mod døren. "Nu jeg tænker over det, Så var det også her jeg mødte Jack, " Alex smilte og sukkede lidt.
// Okay kan ikke finde på mere, forsøger at tænke over noget at smide i mit næste svar //


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well, hallo? ~ Ariana Dawn
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» vuf ~ Ariana Dawn
» Ariana Dawn ~ Eftersøgt
» let's go hunting ~ Ariana Dawn
» Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: byens gader gyder og tov.-
Gå til: