Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
sylvia de blood
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Alex
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Jack
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Shadow
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Ethan
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Arrow
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Dino
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Gabriel
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Eddy
Snevejr ~ Sylvia I_vote_lcapSnevejr ~ Sylvia I_voting_barSnevejr ~ Sylvia I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Snevejr ~ Sylvia

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeOns Feb 05, 2014 9:48 am

Sted: Kirkegården
Tid: solnedgang
Vejr: næsten vindstille, ser ud som om det kunne begynde at seen (der ligger seen i forvejen )
Årstid: vinter
Påklædning: hættetrøje med hætten trukket lidt ned over hovedet. længe bukser og et per støvler

Gabriel sad med solen i ryggen på muren ind til kirkegården. Han sukkede lavt og kunne mærke den sidste varme solen kom med. Han smilte og fandt fløjten frem. Der sad han i sin egen verden og spillede. Gabriel smilte svagt mens han spillede, Sleepwalker (skyggemagi, men har ingen effekt). Han mistede mere og mere fokus på om verden, han tænke ikke rigtig over folkene der gik forbi. Han sad bare på muren, og spillede, han holdt virkeligt meget af det. Han Stoppede og kiggede over skuldre, solen var næsten helt væk, og et par snefnug var begyndt at falde, Gabriel lagde hovedet tilbage og kiggede op på himlen. Han smilte og forsatte med at spillede. Sneen lagde sig stillede på den sne der i forvejen lå. Gade-lygten lys fik sne til at ligne små kystaller.

// [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] melodi der bliver spillet//
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeLør Feb 22, 2014 11:01 am

Sylvia gik stille i sine ejne tanker, hun lagde ikke helt mærke til hvor hun gik hen. Hun frøs en smule så hun pakkede sig godt in i hendes sorte jakke *jeg hader den her kulde* hun bliv ved med at gå i sine ejne tanker men pluslig kunne hun høre noget smukt musik, komme fra kirkegården lidt længere fremme. Hun følte at hun blev nød til at finde ud af hvem eller hvad der spillede den smukke musik. Hun gik over mod kirkegården og så en mand ligge og spille, hun ville ikke forstyrre ham så hun stod bare der og hørte på musikken mens sneen faldt.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 2:05 pm

Gabriel smilte og kiggede lige frem for sig. Han var forlangt væk i hans egen illusion til at ligge mærke til nogen som helst. Gabriel tog fløjten fra munden, der gik et lille stykke tid før han kunne fokusser ordenligt. Gabriel kiggede mod pigen der havde stået og lyttet. Gabriel sukkede og hev hætten lidt længere ned over hovedet på sig selv. Han kiggede igen op mod himlen, Han sad bare med fløjten i hånden. Han sukkede igen og kiggede igen mod hende. Han kunne ikke rigtig finde på noget at sige, Så han endte med bare at sukke igen "Alt så det ikke fordi jeg har noget mod du her men. " Han rykkede en smule utilpas på sig. Og hoppede ned fra muren hvor han sad. Hans øjne var gemt væk under hætten, men man kunne dog godt se ham smile
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeFre Mar 14, 2014 7:36 pm

Sylvia stod stille og lyttede til musikken, hans musik fik næsten kulden til at forsvinde fra hendes krop. Da han stoppede med at spille, forsatte musikken af en eller anden grund i hendes hoved. Hun fik næsten et lille chok da han begyndte at tale, hun havde håbet på at han ikke havde set hende "nej undskyld. Det var ikke for at forstyrre elle være uhøflig men. Din musik lød bare så smuk at jeg ikke kunne lade vær med at stå at høre på den" kulden begyndte at lidt tilbage til hende. Hun tænkte på bare at gå og lade som om det ikke var sket, men hun tænke det ville være uhøfligt "jeg kan godt bare gå vis det er du vil have det" hun følte sig lidt flov over bare stået som en idiot og lyttet til musik.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeTirs Mar 25, 2014 9:12 am

Gabriel smilte og lagde hovedet på skrå. " du behøver ikke gå.. det der ikke nogen grund til. " sneen faldt tungt og det fik Gabriel til at smile, " det længe siden jeg har set sne " han rakte en hånd frem og fangede et sneen fnuk. Han sukkede da det fofsvandt. Hans blik forsvandt og han drømte sig væk, for et kort øjeblik. Han smilte og så igen mod pigen. " må jeg spørger hvad de hedder? " han satte sig ned op af muren og lagde hovedet lidt på skrå. Han sad med fløjten i hånden og kiggede forsigtig rundt fra sit skjul under hætten. Hans sorte øjne kunne svagt ses under hætten.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 5:25 pm

Sylvia smilte og bliv stående lidt, siden hun ikke behøvede at gå. hun kiggede mod himmelen og mærkede stille sneen mod hendes kinder. hun vendte blikket mod manden lidt efter han stilede spøgesmålet og satte sig på muren "øm ja, jeg hedder Sylvia foresthand" hun gik lidt hen mod manden på muren. hun prøvede lidt på at se om hun kunne se hans ansigt men så kun hans øjne "men øm, hvad hedder de så?" spurte hun *skal jeg sætte mig ved siden af ham? nej, efter min erfaring skal jeg holde mig på sikker afstand indtil jeg ved hvad eller hvem han er* tænke hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 8:44 am

Gabriel smilte og nikkede, "Smukt navn, " Hans blik blev kort fra værende som om han forsøgte at huske noget, langt væk. Som om han forsøgte at huske noget han for længst havde glemt. Han Smilte igen og lagde hovedet lidt på skrå. "Gabriel Nightmareh. (udtales som Nightmares) " Han sukkede igen og kiggede mod himlen. Gabriel rystede svagt på hovedet med et smil. "Så hvad bringer udenfor på denne tid og i sådan et vejr?" Det var egentlig bare for at snakke om noget, mens han håbede han kunne komme i tanke om det han havde glemt. Han sad blot stadigvæk der med fløjten og smilte.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 4:53 pm

Sylvia kom med et svagt smil og kiggede så på Gabriel "alle har da brug for en smule frisk luft" Sylvia kunne mærke kulden komme ind i kroppen og lagde så ammende over kors "men mest af ville jeg nok sige det var for at få nogle renere tanker" hun kiggede ned på hendes sorte frakke *Jeg skulle måske havde taget lidt varmere tøj på. typisk mig* et svagt smil kom på Sylvias læber "men vis så jeg må spørge, så det ikke så tit jeg ser nogen bare side og spille smuk musik. Er der ikke en anden grund til du er her ude?" Sylvia gik Hen og satte sig på muren ved Gabriel men ikke for tæt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel


Antal indlæg : 43
Join date : 02/02/14
Geografisk sted : all over

Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 5:49 pm

Gabriel nikkede, "Det her du vel et eller andet sted rart i" han rystede på hovedet af hende. "Jamen dog fryster de? " Han kunne ikke lagde værrer. Han vente hovedet op mod himlen. Han blik blev drømmende "Gamle mindre, " Han smilte og sukkede. "Der er nu noget tanke vækkende og befriengende over snevejr. En hvis from for både ro og skønhed. Og alligevel ligger der også noget faretruende gemt. " han trak læberne op i et skævt smil og kiggede mod hende. "Jo så ment gamle mindre også er kirkegårder så fredfyldt et sted" Han kiggede mod himlen igen og fangede endnu et snefnuk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Snevejr ~ Sylvia Empty
IndlægEmne: Sv: Snevejr ~ Sylvia   Snevejr ~ Sylvia I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Snevejr ~ Sylvia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Ghost city kirkegård-
Gå til: