Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
sylvia de blood
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Alex
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Jack
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Shadow
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Ethan
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Arrow
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Dino
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Gabriel
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
Eddy
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_lcapDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_voting_barDu skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 8:45 pm

Sted: Slavery to fashion
Tid: middag..
Vejr: forårs varm og det lige med masser af kønne mennesker i forårs tøj
Årstid: forår..
Påklædning: Sort bluse + blazer og løse bukser som er grå.

Jason gik med ryggen til døren og var i gang med at sy en kjole. Han synes nu den virkede lidt besar. mærkelig, som om den var til en pige helt eller næsten uden former. eller en fyr, men det ville virke en smule for mærkeligt, efter han mening. men han var nok den sidste der skulle klage, eller for den sags skyld dømme folk. han sukkede og kiggede på den, farven var nu køn, en mørk dyb blå farve med en sort under tone. blonderne var i hvid dog med en lidt knækket farve. han var ikke helt klar over hvorfor han var begyndt at sy den. men han var helt sikker på at det var de mål og at der var noget det ville komme efter den. han kiggede lidt på den og smilte svagt. de tre lag kjolen var lavet af plus under kjole lagde sig pænt og nydelidt ovnen på hinanden, men et mellem rum på omkring 50-40 cm. han rettede lidt på det og kørte en hånd igennem håret. "du da køn er du ikke " Han smilt for sig selv og lo lavt. han slog klik med tungen. han gik i gang med toppen til den og kiggede lidt rundt for at finde ude af om han havde nogen sko der kunne bruges eller om han skulle finde nogen. Eller retter sagt lave nogle. han smilte bare rystede lidt på hovedet. Han vidste godt hvem der ville komme ind af de dør lige om lidt.. Angel Favernhive. det skulle nok blive sjovt. for gad vide om det ikke også var ham der skulle havde den kjole han stod foran lige nu?
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 8:49 pm

Angel gik langsomt hen ad gaden med et smil på læberne, han rystede lidt på hovedet og lo lavt, han skulle finde en kjole et Alex. Alex havde indvidlet i at lege Angel kæreste, som var af hun køn fordi hans familie helst ikke skulle vide hvad Angel gik og lave og da slat ikke at han var gået han at blevet slave, den eneste forskel Alex skulle vendte sig til var at han skulle havde kjole på. Piger kan jo også hedder Alex. og race kan man ikke rigtig skjule fra en folk dæmon-engel.

Angel åbnede døren til Slavery to fashion og gik ind. Han vidste godt han var vendte og det fik ham til at smile. Gad vide hvordan Jason ville tage det. Dig havde Angel ikke taget Alex med, det var ikke nødvigtig. Angel bukkede før Jason der var i gang med at sy. "godeftermiddag min kære " Angel smilte og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeMan Maj 06, 2013 12:56 pm

Jason smilte og vendte hovedet. "Godeftermiddag kære, Må man spørger hvem kjolen er til?" Jason rejste sig op og smilte til Angel. "Hvad skyldes ære Favernhive?" Han kiggede bare på Angel også på kjolen og smilede mildt. Den sort blå tone ville ikke stå særlig godt til Angel, men Jason ville ikke sige noget. Det var jo ikke op til ham, selvom noget af det der en gang imellem kom ud af folk der blandede sig, var en smule for mærkeligt. Jason sukkede og vendte hovedet tilbage mod kjolen, og syede det sidste færdig. Han sukkede og rystede lidt på hovedet og lagde hovedet på skrå. Jason lagde to fingere mod hans tending
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 7:15 pm

Angel smilte bare og lagde hovedet på skrå, Jason du kan da sagtens spørger men det jo ikke sikkert du får svar. " Jason kæreste du kan jo sagtens spørger men det jo ikke sikkert du får svar, men hvis det på nogen måde kan berolige dig så er den ikke til mig selv, så meget kam jeg godt fortælle dem kæreste " Angel kiggede nærmere på kjolen og smilede den ville passe Alex helt perfekt Jason havde gjort sit job godt, og det ville kun komme til Angel fordel. " hvad æren er, at du er den bedste i byen til at sy uden at personen skal stå model, og at dine kjoler passer altid den person der skal have den uden at der et problem. Det er derfor du har æren af en Favernhive, selvom jeg ikke ved hvor stor den ære er når det nu er mig, men nok om det kæreste. Jeg kom jo kun for at købe kjolen. " Angel smilede og rettede hovedet op og kiggede rundt. "Men du min kære Black Heart du ser du til at klare dem fint meget fint endda " det smil der spillede sig om Angels læber bar præ af at han vidste noget ingen andre gjorde. Og det ville nok også varer lidt før folk kom at at vide det... Alex ? Overlev det her vil du ?
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeTors Dec 05, 2013 4:31 pm

Jason smilteog sukkede bare lidt. "Jamen dog, jeg vil da ikke om det er beroligende på nogen måde at vide den ikke er til dem, men på den anden side jeg tror ikke den ville passe dem. " Jason smilte og rystede lidt på hovedet. "nu ikke smirer Angel jeg gør blot mit job. " Han smilte og lagde hovedet på skrå. Hans blik blev fraværende et kort øjeblik. "JEg går ud fra du vedhvad frem tiden bringer hos alle. Ellers ville du ikke stå med det smil på dine læber. " Jason vente sig mod kjolen og smilte "vil du betale nu og tage den med,eller skal den prøves først?"Jason vidste godt hvad svaret ville være men han spurgte alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 1:10 pm

Angel smilte og sukkede "Jason nu ikke så beskeden altså, det kan godt være du vil mene det er dig job, men jeg vil mene det en kunst. Jason det er kunst." Angel smukt og lyttede bare til hvad han sagde, Angel nikkkede og lukkede kort øjnene "ja jeg ved godt hvad frem tiden bringer os, men jeg ved også hvordan det kan stoppes og det Jason ved du også" Angel sukkede og lo " Jason det kender du vidst godt svaret på, jeg vil godt bare have den med. Lyder det ikke som en god idé." Angel gik hen mod disken for at betale..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Jason Black Heart
bruger
bruger
Jason Black Heart


Antal indlæg : 15
Join date : 03/04/13

Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitimeFre Feb 07, 2014 7:51 am

Jason sukkede og smilte " kunst det ville jeg nu ikke kalde det, men kæreste Angel du kan jeg mene hvad du. Ikke jeg tror ikke jeg kan ændre på det" Jason gik hen mod disken han nikker "Jov det ved jeg. Men tale om det må jeg ikke, det ved du godt". Jason smilte og slog prisen ind på kassen. "12000 pinz kæreste. Angel " Jason stirrede bare på ham med slange øjnene og et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel Empty
IndlægEmne: Sv: Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel   Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Du skal bruge en kjole WTF!! ~ Angel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» LIKE NOTHING IS WRONG //Angel//
» På jagt ~ Angel
» Kiss my lips ~ Angel
» Blodig arv ~ Arrow-Ethan-Angel (npc'er Ceil, Orion, Seth) - D. Dalxas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Slavery to fashion-
Gå til: