Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
sylvia de blood
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Alex
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Jack
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Shadow
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Ethan
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Arrow
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Dino
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Gabriel
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Eddy
Skal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSkal vi? ~ Sylvia de blood I_voting_barSkal vi? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Skal vi? ~ Sylvia de blood

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Apr 19, 2013 9:36 pm

Sted: Veritas
Tid: middag
Vejr: solrigt men det blæser lidt
Årstid: forår
Påklædning: tynd jakke. langærmet tøjre og løse bukser... + skuldre taske

Alex gik stille han ad gaden med tasken over den ene skuldre, han smilte. glad for at være til, glad for at være der. Han lagde hovedet lidt på skrå da han åbnede døren til caféen der efter hånden var blevet han tilholds sted. Han smilte og lod sig dumpe ned på en af stolen. Veritas, var et mærkeligt sted ikke helt lige som café Mort var. men alle de mange bøger det stod langs bag væggen. Folk der sad og snakke læste eller skrev, det gav bare et andet indtryk end Café Mort gjorde.

Alex fandt computeren frem og tændte den, hvis den altså ville. Det var ikke altid. og det måtte Alex bare live med.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 8:38 pm

Sylvia gik lidt i hendes egne tænker men hun kiggede sig omkring. hun havde gådet i lidt lang tid og hun var lidt træt i benene og ville også have lidt af spise. hun kiggede efter en cafe eller noget i den stil *veritas lyder fint for mig* hun gik ind stille og roligt mens hun kiggede efter et lille bor. hun gik en til et lille bor ved et vindu *det er et radt endlig et ville bene* hun kiggede sig lidt omkring og fik øje på noget bekendt, hun vidste ikke helt vem det var men hun kunne ikke stope med at kigge.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:36 pm

Alex sad og tommede lidt med fingerende på bordet, enden han sukkede lavt. "Så tænd dog dit gamle møg. " Han hævede et øjnebryn og vendte så øjne. "Nej okay så lad det være på den måde. " Han klappede den bare sammen. Og lagde en hånd under hagen, han stirrede lidt frem for sig før det gik op for ham, at nogen kiggede på ham. Hvilket fik ham til at kigge rundt. dog lagde han ikke helt mærke til om der var nogen han kendte. Han gryste. Og vendte blikket mod tjeneren der kom gående. "behøver du virkelig at spørger mig." Han smilte stor til hende og hun smilte tilbage. "nej egentlig ikke men det kunne jo være du skiftede mening, En kop te er på vej, Men Alex du brudte nu spise noget" Alex sukkede over hende og rystede på hovedet. "ikke også Dig, Det er nok med Angel. " Han vendte lidt øjne og smilte bare. Han kiggede lidt på hendes ryg mens hun gik tilbage mod køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 2:26 pm

Sylvia kunne ikke stoppe med at kigge *den stemme? Er det Alex?* hun prøvede at høre mere hvad han sagde *det er da Alex! Gad vide hvad han laver der over?* hun gik hen og lagde en hånd på hans skulder "Hey Alex, hvad laver du?" Hun smilte svagt mens hun tog en stol og satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 4:57 pm

Alex kiggede bare op på person der havde lagt en hånd på hans skuldre, der gik lidt inden det gik op for ham hvem det var. "Sylvia!? hvordan fanden her du fundet her hen? " Han smilte og pegede på computerne. "For målet var at skrive men den vil ikke tænde, så det må jeg jo bare leve med. " Han smilte og lagde hovedet lidt på skrå. "sær jeg havde aldrig troret jeg ville se dig her.. Veritas er et lidt hmm hvordan skal men udtrykke det, mærkeligt sted. bare navnet siger lidt det hele. Veritas er latin og betyder sandhed.. Det nu en rart sjov historie stedet har. " Han sukkede og smilte.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 6:20 pm

Sylvia smilte mens hun så på Alex "Tja jeg gik bare i mine tanker som jeg jo tit gør" Sylvia kiggede på computeren "jeg har ikke hørt om Veritas før så på den måde tænke jeg bare på at finde et sted hvor jeg kunne slappe af og måske få noget at spise. Men jeg vil da gerne høre den histore, for vis du siger at veritas er så mærkelig som du siger det er" Sylvia kiggede lidt rundt og kunne godt se at det var et lidt underligt sted.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:49 pm

Alex smilte "det gør vi jo alle en gang imellem," Han trak på skudrene og smilte til hende "Sidder du godt? " Alex kiggede mod computerne der besluttede sig for at tænde i sin sammen lukkede tilstand, han sukkede opgivende og rystede på hovedet "Jeg opgive den altså en dag, meget snart. " Han kiggede mod Sylvia igen og smilte. "Stedet her kom til før det blev almindeligt kendt at der fantes andre væsner eller Race der for har den fået navnet sandheden. og her kommer meget få mennesker, så du er en sjældenhed, Desuden hvis de kan holde folk som Jack ud her et stedet nødtil at være specielt" Alex smilte og lagde hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 5:16 pm

Sylvia kiggede på Alex med et lille smil på læben "ja det gør jeg da" hun kiggede mod Computeren foran Alex *jeg har aldrig brudt mig computer eller bare elektronik når det kommer til stykket* Sylvia sad stille og lyttede mens Alex snarkede. Et lille fnis kom fra hende da Alex var færdig med at fortælle "ja så er det godt nok specielt" et smil kom frem på hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 6:52 pm

Alex sukkede og smilte, han lagde bare computeren tilbage i tasken. Han blinkede og blev lidt overrasket over at tjenerne kom med en krop te han havde næsten helt selv glemt at han havde bestilt den. Han smilte og takkede for teen. Han vente igen opmærksomheden mod Sylvia og smilte med hovedet på skrå. "Ja det kan man godt sige det er men det er der jo så mange steder i byen der er " Alex trak på skuldrene han tog sig lidt til hovedet. Han havde en lille smule hovedpine. det var som om der sad noget og trykkede. Han skar en lille smule ansigt. Og smilte så som om der ikke var noget galt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skal vi? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Skal vi? ~ Sylvia de blood   Skal vi? ~ Sylvia de blood I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skal vi? ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Veritas-
Gå til: