Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
sylvia de blood
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Jack
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Shadow
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Ethan
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Arrow
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Dino
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Eddy
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 En ny dag ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:33 pm

Alex nikkede og sukkede. "det kunne godt lyde som en halvling, mellem en dæmon og en vampyr.. eller en Tian. men noget jeg ikke forstår er at du som har evne blood hand, frivigligt giver dit blod væk. " han sukkede, det lod meget som en halvling.. Alex kunne ikke lade være med at ligge begge hænder mod hendes kinder. "du må ikke græde, vil du ikke nok lagde være." Han kunne ikke bærer og se nogen græde.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:39 pm

Shadow strammede gabte om hende og størg hende over håret. " det skal nok gå " dog stivnede han lidt da Alex tale igen. *sig det løgn? blood hand?* Dog sagde han ikke noget, han håbede bare ikke hun var klar over hvad han talte om. Men så skulle de jo forklager hende det. han holdt stadigvæk om hende. "du må ikke græde" Han smilte lidt over at de begge sagde det samme, men de havde begge et problem med folk der græd.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:48 pm

sylvia prøvede at holde tårene væk. hun tørede sin øjne "undskyl jeg græder det er kun fordi at jeg tænker på det var min skyld, og jeg gav ham mit blod fordi han var den han var, ver gang jeg var sammen med ham fik han mig til at le. jeg var den endeste der elskede ham før han vendet mig røken "hun kiggede i falcons øjne for ikke lade ham have det dårligt. først nu begynte hun at mærke vor hådt han holdte om hende men hun ville ikke have han skulle give slip af en grund.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:54 pm

Alex sukkede og rystede på hovedet "nu vel, jeg vil overlade jeg to til jeg selv" Han sukkede og bukkede for dem begge. han vendte sig og begyndte og gå. Han havde fået en del at tænke på og ville helst tænke tingene i gennem alene. selvom han hade og være alene..

//out for mit vedkommende //
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 8:59 pm

Shadow sukkede og nikkede bare "vi ses vel en dag Alex. " han slap lidt han grab i hende og smilte. "jeg ked af at du skulle op live det her.. " Han sukkede og kiggede på hende. "det ikke din skyld af hvem end det var ikke havde nok i det du gav ham. " han kiggede på hende "lov mig du ikke bebreder dig sig for noget han har gjort.. " han så på hende med et alvorligt blik.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:11 pm

sylvia kiggede stædig falcon i øjne mens hun smilte svagt "det gjore jeg lidt men jeg forstår bare ikke hvorfår han ikke kunne lide mit blod. og så ødelæke min by på grund af det" hun tog en dyb indånding "det gør ikke noget det var radt at tale lidt om det. skal vi gå eller vil du blive lidt længre?" hun prøved at skifte emne med at smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:21 pm

Shadow smilte lidt og kunne ikke lagde være med at ligge arme om hende igen og snuse til hende. "hmm " han slap hende. "du dufter godt, jeg tror ikke dit blod der var problemet, men nu jeg ikke en blod suger på fuldtid. " han smilte, " det kommer lidt an på hvad du vil? " Han havde ingen ide om hvad de skulle måske ud over at finde et sted at spise.. men hvor ville det passe sig at tage hende med hen? café mort, Veritas måske, blod dråben var ud lukket.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:29 pm

sylvia fniste lidt men samtidig lidt skræmt *det var det han havde i sit glas i morges* hun vendte sig lom og så ud ad døren der stod åben "ved jeg ikke helt jeg er lidt sulten og du kender jo byen" hun vendte sig om og kiggede på falcon. hun begynte at føle hun var en del af byen alderede men der var stædig en del hun ikke viste.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:40 pm

Shadow smilte og nikkede lidt "Jeg kender et per stedet, men jeg ved ikke er du til normal med eller det lidt mærkeligere? for så er der café mort eller Veritas? " Han slog klik med tungen og smilte, Han gik hen mod døren ud til og sukkede lavt da hun igen stod på gaden. Han stoppede op og ventede på hende for at være sikker på hun var med.. "du spørge bare hvis der er noget du vil vide, hvad som helst okay? jeg vil vove og påstå jeg kan svar på det meste.. " han smilte og mente det..

// so flytter vi emnet når vi kommer der hen?
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:45 pm

sylvia gik med ud mens hun smilte "jeg vil smage lidt af vert så du bestemer bare og..." hun tøvede med at stille sit spøgesmål. hun viste helt hvad han ville sige til det "og var meget fare er der ca i den her by? og vor farlige eller blodige er dine opgaver du får?" hun spurgte kun om det fordi så viste vor meget hun skulle passe på.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:20 am

Shadow smilte bare, han jo lavt. "Jamen så tager vi så cafe mort "han skar lidt ansigt over hendes spørgemål" så længe du holder dig til de rigtige så byen skam ikke så farlig tag nu Alex f.x. han er venlig nok men hans tvillinge bror er ikke en man skal bide skeer med. Jeg vil også holde mig fra dæmonerne "han sukkede og smilte " mine opgaver? DEt lidt med forskel " han smilte til hende og begyndt at gå.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 2:27 pm

sylvia smilte svagt mens hun fjernede sit hår væk fra øjne. hun gik op til falcon der var lidt forand hende "ok det var bare det jeg ville vide" hun kiggede lidt ned i jorden *der er fare her men vis jeg bare holder mig til falcon er jeg okey* hun kiggede på falcon mens hun tænkte på vilke væsner han har dræbt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny dag ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» bid mig ~ sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: lejelighederne og husene-
Gå til: