Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Alex
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Jack
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Ethan
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Arrow
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Dino
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Gabriel
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Eddy
Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Spise tid ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 29, 2014 8:48 am

Sylvia kiggede på Falcon "undskyld" sagde hun med en lille trang til at sige mere men vidste ikke helt hvad  det skulle være *selv når han er lidt vred kan stædig smile. Bare jeg også kunne det* Hun kiggede over på Jack med lidt forvirring blik "hvad ved jeg ikke?" Spurte hun Jack *jeg håber ikke det er noget specialt*

//undskyld jeg ikke har hvaler på et stykke tid//
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 29, 2014 6:47 pm

Shadow sukkede og Kiggede ned. "nej jack, det ved hun ikke det heller ikke lige frem noget jeg går og fortæller til alle og end hver, det er faktisk kun dig og Alex der ved det. " Shadows stemme blev lidt trist. Jack var den eneste Shadow havde tillid til af alle Dæmon-englene han havde mødt kun fordi shadow havde lært jack at kende mens han stadigvæk havde været falden engle. "Sylvia" Shadow sukkede og kunne ikke forsætte. Han endte med bare at kigge væk.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 29, 2014 7:42 pm

Jack stirrede lige ud i luften mens han hørte på Shadow. "Av det vidste jeg altså ikke.." han kiggede mod Sylvia og sukkede, kiggede mod Shadow og trak vejret dybt ind. "Han mistede næsten livet til en Dæmon-engel, og endda en han elskede. Det ikke noget han snakker så højt om. men han har set mørket denne Race kan bringe, Selv jeg er ikke bedre, Jeg tror bare ikke han ønsker at du kommer noget til. Shadow, du vil forresten så ikke kunne lide at høre hvad Alex har gang i" Jack sukkede og stirrede lidt mere ud i luften. Det ville ikke ende godt..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 29, 2014 8:00 pm

Hun kiggede trist på Falcon "undskyld jeg spurte, det vidste jeg ikke" hun kiggede ned *gid jeg kunne hjælpe Falcon, men desværre så sket er sket* hun kiggede op på Jack "hvad har Alex dog gjordt?" Hun kunne ikke helt tænke på hvad Alex havde gjordt som Falcon ikke kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 29, 2014 9:49 pm

Shadow sukkede og rakte en hånd ud og lagde den på hendes hovede. " du skal ikke tage sådan på vejover noget der er sket, og da slet ikke noget det er sket i min fortid det er den altså ikke værd. " Han smilte svagt og kiggede mod Jack. "Jack der er noget jeg ikke helt forstår, hvordan er det du ved så meget? på den anden side har jeg brug for at vide det. dit kære skøre fjols, men hvad er der så med Alex? " Shadow smilte og kiggede på hende. " Sylvia der en ting du skal vide om mig nu vi her fat i emnet" Shadow sagde ikke mere men kiggede bare på hende

//dette emne er jo sat igen før Alex og Angel lille forhold, før de over hovedet rigtig havde mødt hinanden, så ingen af os ved hvad der forgår.. Smile //
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Jan 29, 2014 9:55 pm

Jack smilte og sukkede han tog hatten af igen og sad med den i hænderne. "du ved Lucas? Nej lad mig starte sådan her i nærmeste frem tid kommer Angel, sammen med Alex, som så vil medføre... " Jack stoppede han kunne ikke få sig selv til at sige resten. Han sad bare og kiggede på hatten. *JACK TAG DIG SAMMEN!!!* Der blev råbt i hans tænker og han krumpede sig. "Lad nu bare være Okay jeg kan ikke gøre for det.. " Jack mumlede for sig selv og var helt holdt op med at bemærke de andre for et kort øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 11:28 am

Sylvia kiggede lidt undrerende på Falcon "hvad skal jeg da vide Falcon?" Hun viste ikke helt hvad han ville sige men hun håbede på det ikke var noget slemt *mon det har noget at gøre med at han er dusørjager? Nej jeg ved det ikke* Hun kiggede over på Jack "Jack bare tag den tid du har brug for" sagde hun en smule beroligende *hvad er der dog Jack?* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 01, 2014 4:57 pm

Shadow sukkede "hvad der sker og er sket under mit arbejde, kan godt en gang imellem kommeog bidemig bag i, og nogle gange bokstaveligt. " Shadow kunne ikke lagde være med smile lidt "det ikke altid et kønt syn og det ikkealtiddet kun gårud over mig, Jack kan vidste godt bekrafte det. " Shadow vente sin opmærkesomhed mod Jack og lyttede til hvordan han Havde svart vedat snakke frædig. "Jack du sidder ikke at siger til mig at Alex friviglift går i døden vedat tage sådan et valg. " Shadow lyd overraskede men også chokerede
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Feb 01, 2014 8:36 pm

Jack sukkede og rystede kort på hovedet for at tage sig sammen. "ja mere eller mindre er det faktisk det jeg prøver at sige og det ikke lige frem rart at vide, slet ikke, Han ikke bare bliver dræbt men af sin egen bror på grund af Angel, men jeg har ikke sagt noget af det her til jer, " Jack sukkede og kiggede på Shadow. Han øjne var blevet sorte og han ansigt udtryk meget dystert. Jack rystede igen på hovedet. "Jeg kan ikke lide tanken." Han sukkede
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 6:08 pm

Syvlia bliv en smule nervøs over det med falcon, men hun blev ikke bange. Men hun blev mindre nervøs da hun kiggede på hans smil. Lidt af Sylvias frygt kom frem da hun hørte hvad jack sagde "undskyld jack men kan du ikke prøve at forklare hvad der er sker med Alex" Sylvia tænkte lidt på det Falcon sagde *Alex? i døden? Hvem? Hvad? Hvornår? Jeg er lidt lost, men jeg tror at jeg kan forstå hvad der sker*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:04 pm

Shadow var i chok nu, han nægtede at tror det han hørt han ville ikke høre på det. "Hvordan kan det ske? Jeg ved ikke hvem af dem jeg tror er gået mest fra den, men Alex her jo hellere ikke været helt normal, MEN alligevel. " Shadow rystede på hovedet og sukkede. "Jack hver sød at fortælle mig det her ikke er sandt. hver sød" Shadow stemme var blevet håbløs, han vidste jo godt det var sandt, Jack havde ikke taget fejl også selvom det undre Shadow hvor han vidste tingene fra. "Jack hvornår sker det her?" Shadow kiggede på Jack med et fast blik, han ville vide det.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:13 pm

Jack sukkede og kiggede mod Sylvia med et per sorte øjne. "Det er nu meget simplet, Alex bliver dræbt af han egen tvillinge bror, fordi hans bror skal vise sin magt over for Angel, der sjovt nok er hans slave, Alex bliver dræbt på grund af hans forhold til Angel, Shadow jeg kan ikke sige andet end i nærmest frem tid. " Jack trak på skuldrene. "Om han på nogen måde kan overleve det aner jeg altså ikke, men vi kan håbe? " Jack rystede på hovedet. "Det mindre mig faktisk om det jo egentlig er Alex jeg leder efter " Der kom et smil frem på Jack læber "Gad vide hvor han har valgt at gennem sig?" Jack lagde hoveder på skrå og hans smil blev større. Han tanker var et helt andet sted. "Det et godt spørgsmål,?" Jack mumlede frem forsig, som om han havde svaret på han egen tænker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spise tid ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Café Mort-
Gå til: