Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
sylvia de blood
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Jack
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Shadow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Ethan
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Arrow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Dino
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Eddy
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:09 pm

Sted: bloody books
Tid: aften
Vejr: koldt men ellers skyfrit
Årstid: vinter
Påklædning: profil billede + sort jeans

Angel kom gåden hen ad gaden med et koldt smil på læberene. Han hade det har, det var altid det samme. Folk kiggede altid og Angel gav dem det samme kolde smil hver gang. Han smilte bare koldt, han havde ikke andet vælg folk der kom ham for nær endte altid med at dø, på den ene eller anden måde. Han sukkede og åbnede døren ind til Bloody Bokks, Han sukkede da han trådte ind. Han gik stille han til en af hyldrene, han anede ikke hvad han skulle læse, bare han fandt noget.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:49 pm

sylvia gik på gade hun ville se mere af byen og komme lidt væk fra falcon. hun kiggede lidt på butikerne da hun fik øje på en bog handel ved navn "bloody books" hun tænkte hun nok på et tids punkt havde brug for noget at læse i. hun gik ind og kiggede på hylderne hun ville gerne finde en bog der omtalte de sidste 5 år, hun gik hen til en af hylderne og kiggede.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 8:17 pm

Angel smilte og tog en bog ned fra hylden og tabte den så med det samme og gabt lavt. han bukkede sig ned og samlede bogen op og smilte koldt. det smil havde ikke forladt hans læber på noget tidspunkt. han stillede bogen tilbage på hylden, dan havde han læst. Han lagde hovedet på skrå og kiggede op mod disken, manden stod og stirrede på ham, og Angel sukkede bare.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 8:53 pm

sylvia stod stædig og ledte. hun fik øje på en rød bog ved navn "de nye væsner" hun skulle lige til at tage bogen da hun hørte en noget falde til jorden, hun drejede hurtigt hoved for at se hvad der faldt på jorden. hun så en mand der samlede en bog op *han ser meget bekendt, det er bare mig der skal vende mig til folk" hun ville tage bogen på hylden men hun kunne ikke lade vær med at kigge.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 4:34 pm

Angel sukkede lavt og lod blikket løbe hen over hylderne, uden og tænkte over hvad det var han ledte efter. Han så ikke pigen før han var gået ind i hende. "det må De undskylde. meget jeg beklager" Han sukkede og vente blikket tilbage på hylden. Angel var ikke rigtig i humor til at snakke. han var en smule træt men det var han nu altid. det undre ham lidt at Lucas overhovedet gad ham, fordi han sov jo det meste af tiden også alligevel ikke.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 4:51 pm

sylvia sagde ikke noget for hun vidste det var Angel fra søen *skal jeg sige noget?* hun tog stile bogen på hylden og kiggede på Angel "øm.. undskyl hedder du ikke Angel" hun gik lidt tætter på ham da hun sagde det. hun kunne kun tænke på da han sov ved søen.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 5:09 pm

Angel stirrede på manden bag disken også på hende, han tyssede på hende "lad være med at sige mit navn et hver andet sted end her okay? men ja" Han hviskede og holdt en kort pause, han kunne mærke blikket fra manden i ryggen. "jeg er Angel favernhive " han smilte koldt, det var han smil altid. og vendte blikket mod hylden igen, han havde glemt hvad han var kommet efter så det galt bare om at finde det i stedet for, han havde ingen anden udvej. han vidste det lige så snart han så bogen.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 5:42 pm

sylvia sukkede bare mens hun kiggede ned på bogen hun havde i hånden. hun kiggede på bog hylden igen men hun ville ikke have flere bøger, hun ville bare tale med Angel om den dag ved søen. hun vendte hoved mod Angel "jeg vil tale om den dag ved søen kan vi mødes udenfor?"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 5:53 pm

"selvfølge lig men du skal nok lige betale får bogen først, eller bliver han vidste mere sur end han er i forvejen. " Angel smilte og lagde hovedet på skrå, det var sådan At manden der i butikken var immun over for hans evne eller så havde han ikke været sur som han var nu. og det fik Angel til At sukkede. "jeg går ud så kan du lige få det over stået, jeg skal ikke tale med ham. " han gyste og listede ud af døren. den lukkede sig bage ham og han åndende lettet ud. der var ikke blevet råbt af ham denne gang og det fik ham til at smilte varmt.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 6:12 pm

sylvia fik et lille smil på læben da hun så ham gå ud. Hun gik hen til manden får at betale, hun gav ham pengene som hun havde fådet af falcon. da hun gik så hun angel stå får sig selv hun stile over til ham. *gad vide hvorfor han ikke vil have jeg sagde hans navn?* hun kiggede spøgene på Angel uden at tænke særlig meget over det "hurtigt spøgesmål hvorfor ville du ikke have jeg sagde dit navn?"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 7:07 pm

Angel smilte. "lad mig sige det sådan der er bare nogen der hade mig for den jeg er, de er nogle af dem. men jeg er en af dem der bruger flest Pinz hos dem, så de lade pænt være med at smide mig ud der fra. et hver andet sted kan du skam godt sige mit navn men jeg kan ikke love, at der ikke er nogen der vil hade dig for det. jeg er ikke lige frem den hyggeligste person du finder, men det ligge heller ikke til mig og være sådan" Han sukkede det var en lang historie og den ville nok tage flere dag og fortælle og inden da ville han nok nå og falde i søvn. "men hvad ville du snakke om? noget bestemt, eller ville du bare spørger hvorfor du ikke måtte sige mit navn" han lagde hovedet på skrå og så på hende. " om ikke andet, så.. " han stoppede sig selv en tanke faldt ham ind, men han lod den hurtig falde til jorden, men dog fik den ham til at smilte skummelt.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 7:40 pm

sylvia så stædig på ham selv om hun syndes Angels smil skræmte hende lidt "jeg ville spøge dig om falcon, jeg er lidt nervøs for ham jeg vil ikke ha han kommer noget til. og jeg har hørt der er kommet Tians til. og jeg ved ikke om du kender ham personligt men siden i to var tilsted ved søen gæter jeg i kender noget til hinanden, hvordan kan jeg sørge for han ikke kommer til skade mentalt? og hvordan ved jeg vilket væsner der er farlige?" hun kiggede ned i jorden for hun syndes det var lidt pinligt at spøre om sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 8:06 pm

Angel smilte og sukkede. " Falcon? " der gik et lille stykke tid for det gik op for ham.. "Shadow. øhmm Nej jeg kender ham ikke rigtig, jeg kender kun hans navn. jeg beklager. " lo lidt "men de andre to er meget gode spørgsmål, jeg tror ikke du kan undgå at han tager skade, det har han allerede gjort. og Tians har skam været her før. " Han rystede på hovedet. "hvis alle farlige, du kan ikke se forskel, en sort engel på det forkerte tidpunkt af dagen og man er ret død. En vampyr på jagt, eller en vanvigtig dæmon og du kan miste livet, det bare noget man skal vende sig til " Han sukkede "livet er hard også selv efter 5000 år så må du stadigvæk kæmpe for at overleve, det vigtig du husker det " han smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 8:18 pm

sylvia sukkede og kigged overesked på ham "vis man kan sige det sådan har jeg jo aldrig hvadet sikker men tak for din tid" hun vendte sig om og tænkte hun ville gå men efter hun havde hørt det turde hun næsten ikke tage et skidt. *hvorfor er jeg først bange nu. jeg skal bare tænke på skoven den var måske mere sikker men stædigvæk det er næsten det samme* hun tog en dyb indånding og prøvede at gå. hun tog kun et skidt og stod stille igen..
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Mar 21, 2013 4:19 pm

Angel stod bare og kiggede lidt på hende. "du kommer ingen vejen med bare at blive stående. Altså det heller ikke lige frem det bedste.. " Han rystede på hovedet og begyndte og gå lidt. " du ny i denne verden, du lære ikke noget ved at være bange. du kan ikke live i frygt hele dig liv. " Han vente sig om mod hende. " og det ikke alt du kan læse dig til i bøgerne, der er mange ting der ikke står skrevet ned i dem. " Han smilte og begyndte igen og gå.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Mar 21, 2013 5:55 pm

sylvia kiggede alvorligt på Angel mens han talte. hun begynte at gå langsomt mens hun kiggede i jorden *ja jeg er ny her, okey her er farligt, men vis jeg kan klare mig i skoven kan jeg måske klare mig her* hun vendte sig om for at kigge vor langt Angel var gådet *men vis her er så farligt hvordan kan jeg så vide om jeg kan stole på ham* hun vendte sig om og gik.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Mar 23, 2013 1:19 pm

Angel var kun noget et lille stykke før han vente sig igen. "altså gider du lade være med at tænke sådan. det er faktisk letter og overleve her end nogen andre steder. du skal bare ikke støde på de forkert. og på den anden side, så ved jeg ikke hvor længe du over lever sammen med Shadow.. " Det var ikke en gang løgn der var mange der ville have fat i Shadow selv hans egen to børn ikke og for glemme.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Mar 23, 2013 2:18 pm

sylvia stod stille for ar høre hvad Angel sagde, hun vendte sig om da han var færdig med at tale. hun sukkede "jeg er kun sammen med shadow fordi han er den eneste jeg stoler på og kender her!" hun sagde sgade det lidt vredt men mente det ikke regtigt. hun stod bare stile kiggede ned i jorden "han er den endeste jeg stoller på" sagde hun trist mens hun kiggede i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 10:18 am

Angel lo lavt og smilte svag, "shadow, du stoler på Shadow, nu kender jeg ham ikke personligt, men jeg kender han fortid, ligeså godt som jeg kender din, han er ikke andet end en dræber, måske det ikke ham der dræber dig, men så nogen der vil havde ham dræbt. Mina måske.. James, Amanda. bare for at nævn et par stykker. " HAn sukkede, " Step inside, trust what your eyes show, but trust no one " Han kiggede bare på hende med et smil. "jeg ikke bedre selv."
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:07 pm

Sylvia sukkede "Angel jeg kender næsten ingen jeg ved nogen lunde hvem du er og falcon er den endeste jeg ved jeg kan få hjælp fra. Det kan godt være han er en dræber og jeg ikke er tryg ved det men..." hun tøvede med at sige mer "men hvad kan jeg ellers gøre. jeg vil bare ikke være alene igen" hun kom til at tænke på dem hun havde kendt.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 3:13 pm

Angel rystede på hovedet. " det tror jeg så ikke lige du ved.. altså hvem jeg er.. men det er dit valg kom ikke og sig jeg ikke har advaret dig... " Han kiggede lidt på hende. "andet du vel vide nu vi er i gang med denne her samtale? " han lagde hovedet på skrå og kiggede op mod himlen.. han vidste egentlig ikke hvorfor han, stadigvæk snakkede med folk, til hvad nytte..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 5:19 pm

Sylvia sukkede mens hun kiggede på Angel "nej det er der ikke" hun stod der lidt *lige nu vil jeg bare glemme den her samtale* hun vendte sig om og gik uden at kigge sig tilbage *efter hvad jeg har haft den her samtale med Angel vil jeg se anderledes på falcon fremover*
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:53 pm

Angel slog lidt med hovedet og sukkede, "Jamen så vil jeg forlade dem, og for tabe mig i den snart for kommende nats, muligheder og menings løse plots.. " Han smilte og så mod himlen. Han elskede natten og hvis han kunne ville han giftet sig med hende. men nej det var ikke muligt endnu..
// jeg føler altså ikke for at det skal ende her, spørg ind til noget hvad som helst.. ham selv måske ?
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 9:52 pm

Sylvia stod stille i et suk *hvad har jeg gang i? mit hoved har så mange spøgesmål der mangler at blive svaret* hun vendte sig ikke om men stod bare og kiggede i jorden "men Angel jeg vil gerne lære at klare mig selv, jeg stoler ikke på dig men jeg vil spøge om du vil lære at klare mig selv? Og få at vide hvad jeg kan se frem til?" hun vendte sig om og kiggede på Angel "jeg ved jeg mårske lyder som et svagt menske og måske er jeg det, men vil du lære mig at overleve her?" hun ord var tunge og hendes øjne var svage *jeg håber jeg ved hvad jeg spør om*
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 10:09 pm

Angel smilte " jeg her tre gode råd, lær at bruge din evne, find ud af om du her rødder i andre racer, Altså find ud af hvad din slægt gør tilbage til.. Stol kun på dig selv, og det ikke altid sikkert det er det bedst. Jeg sige ikke at du ikke skal finde dig venner, men lad være med at lægge dit liv i deres hænder, for du ved ikke hvem der vender dig ryggen. der er folk du kan stole på... Der er også dem du kommer til hvis du vil havde hjælp. D. Dalaxs er helt fanatisk advokat.. Jeg er god til historien, og de mange slægter, og tidlige klaner" Han holdt inde, hun skulle havde lov til at sluge det først. "du ved finde at langt de fleste dæmon-engel er fair og handle med, det ligger til os og vores race, det ligger i sandheden, der er vampyr-engel, dem holder du dig bare fra.. med mindre du vil komme galt afsted selvfølgelig. " Han smilte svag og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Trekanten :: bloody books-
Gå til: