Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
sylvia de blood
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Alex
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Jack
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Shadow
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Ethan
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Arrow
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Dino
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Gabriel
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Eddy
Spise tid ~ Sylvia de blood I_vote_lcapSpise tid ~ Sylvia de blood I_voting_barSpise tid ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Spise tid ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:37 pm

part: tre af hvor er jeg. anden del af En ny dag..

Sted: Café mort
tid: middags tid

Shadow åbende døren til cafén og smilte svagt til hende. Han holdt døren og lo hende komme ind. Han kiggede rundt for at finde et bord. "når jo, du skal nok også holde dig væk fra skoven. " Han slog klik med tungen. og smilte lidt til hende, han var ikke sikker på om han skulle fortælle hvorfor. Nej hun skulle ikke havde det afvide, hun skulle bare holde sig væk derfra.


Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:59 pm

sylvia gik ind og kiggede sig omkring "skal jeg nok men jeg har jo været i skoven i 5 år så jeg forstår ikke hvorfor den skulle være farlig nu" hun kiggede spørene på falcon. hun kiggede på på borerne og så et lille bor. hun pegede på bored inden hun gik over til det "kom her over er der et bor"
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:19 pm

Shadow, Smilte og satte sig hen til bordet. "jo altså der er jo slave market. og jeg gør ikke ud fra du vil ende op som slave.." Han slog klik med tungen. han tog menuen frem og lagde den ene af korten over til hende.

Precipitare
Kogt kød, Knogler, Tomater, Løg, Sort peber, Drageblod

Esotico
Fønix fjer, Papaja, Ananas, Vildsvin, Løvemanke hår, Serveres med brød

Cassetto Cenere
Askesovs, Kartofler, Løg, Tomater, Kylling

Maiale Orecchio
Kogte griseører, Pasta, Oregano, Tomat, Serveres med brød

Han sukkede og kiggede håbløst på det og rystede bare på hovedet. Det var virkelig mærelig mad.


Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Mar 18, 2013 8:01 pm

sylvia sukkede og tænkte på vis hun var en slave "det skal jeg nok" hun tog menu kortet op og kikkede *lyder lidt mærkeligt men det er ver at smage* det tog lidt tid for hende at valge indtil hun sagde noget "jeg tror bare jeg vil ha carssetto cenere, hvad vil du have falcon" hun tænkte på det han drak i morges. hun lage korted fra sig og kigged på falcon.


Sidst rettet af sylvia de blood Fre Mar 22, 2013 3:41 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Mar 22, 2013 7:19 am

Shadow smilte og lagde hovedet så skrå. Han rakte en hånd i vejret, en af tjeneren kom hen til dem. Han sagde hvad Det var hun skulle havde før han selv bestilte "Precipitare hvis du vil være så venlig. " han smilte svagt og begyndte og finde pengene frem så han kunne betale.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Mar 22, 2013 3:57 pm

sylvia så stile rundt i rummet *gad vide vilket væsner her er* hun kigged tilbage på falcon og tjernern "jeg tar en carssetto cenere tak" hun kiggede ud på hvad de andre spiste for at se hvordan maden så ud.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 6:53 pm

Shadow smilte svagt og lagde hovedet lidt tilbage. han havde det fint med maden her, men han havde ikke rigtig nogen ide om hvordan hun ville tage det. "hvad tænker du på?" han ville vide hvad hun tænke på fordi han ikke havde nogen ide om hvad det var hun kunne tænke på. overhovedet ikke.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 7:05 pm

Sylvia smilte svagt til falcon "jeg tænker på mange ting siden jeg er meget ny her, men lige nu tænker jeg på vilke væsner her er" hun kiggede ud i rummet igen *jeg har det dejligt at være ude plandt så mange folk igen* hendes smil hævede lidt ved tanken, hun kiggede igen over på falcon "når men jeg vil gerne vide lidt om var lang tid du har vadet her?" hun lage hoved på skrå mens hun så på falson.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 7:19 pm

"Der er et par dæmoner nede i det ene hjørne og tjeneren er Engel. pigen over i vinduet er Fønis fyren hun sidder over for er Vampyr. gruppe lidt der over ad er mennesker, to af dem er halvlinge. Men det spiller ingen rolle for det er dæmon blod. det bliver ret hurtig vandet, i sær når det blandes med mennesker blod." Han smilte svag og tjeneren kom med maden. "hvor længe jeg har være her, altså her i byen? der har jeg været i samlagt 450 år. " han lagde hovedet lidt på skrå "de seneste 50 år af mit liv her jeg mere eller mindre bodet her. og i tågerens by, " Han gyste svagt ved tænken om det sted. men han smilte dog stadigvæk. Shadow begyndt langsomt at spise, og en hver der ikke vidste hvad der var i maden ville sige det knaste så underlidt. For sdadow var det igen ting, bare en vanesag.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 7:32 pm

Sylvia smilte svagt til Shadow inden hun kiggede på maden *det ser lidt underlig ud men jeg håper det smager* hun tog sin første bid af maden *ikke værst* hun lidt flere bider "det er mange år at leve det samme sted syndes jeg" hun tog en serviet og tørte sin mund "og hvordan ved du vilke væsner her er?" hun tog nogle flere bider af maden mens hun ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 7:44 pm

"det ved jeg nu ikke der sker lidt af hver har " han smilte. "jeg tror samlagt jeg har levet i hver fald 700år i Egypten. " han rystede lidt på hovedet. "hvordan smager det? " Han kiggede rundt igen og smilte "Soul knownledge.. " han hævede et øjenbryn og smilte skævt "det passer sig også fint i når man jager du ved altid hvad du oppe i mod. på den måde kommer du ikke nær så tit til skade som vis først du skulle til at ligge to og to sammen for at finde ud af hvad folk var. " Han spise stille samtidet med han snakkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 8:09 pm

Sylvia kiggede på falcon med et svagt smil "spænde du må ha oplevet meget genem tiderne" hun begyte at tænke på at han var dosør jager *gad vide om han nogen sinde bliver træt af at slå folk hijel og fange dem* hun tog en bid mere af maden "og ja maden er meget god" hun tørte munden igen.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 8:28 pm

Shadow smilte "ja jeg her set en del, noget bedre end andre. jeg har nu hold mig til denne verden, selvom jeg fik to tvillinger i underverden. " han smilte "nu vel de nok efter hvad jeg her hørt udheldigvis dræbe mig, og det samme glæder for deres mor. " han smilte "det godt maden smager dig. "der var et par drenge, der var kommet ind, der ret hurtig kom ud igen, da de fik smagt på maden. det fik ham et at smilte.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:10 pm

Sylvia smilte selvom hun vidste der var nigen der vil dræbe ham men hun syndes det var fair *falcon dræber så må andre også dræbe ham, men der skal være en grund ellers er det ikke fair* hun tog en bid mere men der var ikke meget tilbage "jeg vil gerne vide hvorfor du vil være dosørjæger?"
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:20 pm

Shadow smilte "det startede da jeg blev født i Egypten (Cairo) under navnet Kalm Meloed Daingar Jeg er blevet op lært i den egyptisk mytologi og tror da også på det. Derfor er det en stor synd for mig at være bare af den 14 flamme Anubis som er opkaldt efter den egyptiske Gud for død. Jeg blev i en alder af 16 år dusørjager på grund af mine evner. så enkelt er det, jeg ville helst ikke havde kunne blevet noget andet på det tidspunkt. " Shadow smilte og lagde hovedet lidt skrå. han havde kun spidst omkring halv delen af hvad der var, men han måtte ligge bestiket ned og tage en pause.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 10:08 pm

Sylvia smilte "jeg er lidt misundlig på dig men samtidig er jeg glad for det jeg har" hun sukkede svagt "men hvordan er det at ha levet så mange år og se tiderne skifte?" hun vil så gerne vide mere om falcon, for jo mere hun hørte jo mere ville hun vide *han er lidt mystiks nogen gange syndes jeg*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 1:39 pm

Shadow rystede lidt på hovedet. "det ved jeg ikke altså du vænner dig ret hurtigt til det for at være ærelig efter de første par 100 år.. Så tænker man faktisk ikke længere over det. Selvom man da holde lidt fast i gamle til, " Han sukkede og smilte svagt. "det er ikke det store i det, Selvom det nogen gange har været svært at holde kæft med hvad man var.. " Han kiggede lidt rundt på de andre der sad der og vente så blikket med hende igen. Med et smil om læberne.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Apr 13, 2013 9:26 pm

Sylvia smilte svagt *det er lidt svært at sluge så meget jeg har fådet at vide* hun kiggede lidt rundt mens hun sukkede svagt *men jeg må bare acceptere at det er mit liv nu. Men spørgesmålet er bare, kan jeg leve sådan?* hun kiggede tilbage på falcon "er livet en gave eller en forbandelse?" hendes blik blev overraskende *kom jeg til at sige det? Jeg håber ikke han tænker at jeg hader mit liv* hun sukkede svagt "undskyl jeg tænkte højt" hun vendte bliket ned mod bordet.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Apr 15, 2013 2:04 pm

Shadow smilte svagt, "det kommer an på hvem man er, vil jeg lige sige. Jeg taget mit liv som en forbandelse, Men jeg vil ikke mene alle mennesker har det sådan, Altså " Han stoppede og sukkede svagt. "det gør ikke noget nogen gange er det bare det der skal til, At tænke højt, Livet er livet og så må man bare tage det som det kommer. " Han smilte og lagde hovedet lidt på skrå. "men en ting vil jeg sige til dig, Pas på med at fortælle hvem du er, det ikke alle man skal stole på, og nogle der måske ikke virker til at man kan stole på dem, er i bundt og grund næsten altid dem man kan." Shadow faldt lidt han i tænker.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 17, 2013 10:05 am

Sylvia smilte svagt mens hun kigggede ned i bordet *jeg stoler på dig falcon* hun kiggede op mod ham *han har hvadet så sød ved mig, og forklaret mig hvem og hvad her er *hun havde lyst til at sige alt det til ham, men turde ikke *han har passet på mig* hendes øjne blev stille våde men prøvede at skjule det *vis ikke jeg havde mødt ham ville jeg sikert ha hvadet død nu*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Apr 21, 2013 7:37 pm

Shadow lagde hovedet lidt på skrå. "hvad tænker du på?" Han sukkede og ville ønske han var tanke læser. og så dog ikke han ville ikke altid vide hvad folk tænkte på. det ville gå hen at blive for mærkeligt. *det her er godt nok mærkeligt* han sukkede igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Apr 22, 2013 2:57 pm

Sylvia sad lidt før hun regtigt hørte hvad falcon sagde. hun hævede hurtigt hoved "ømm jo, jeg tænkte bare på ømm" hun vidste ikke hvordan hun skulle sige det, eller hun slet ikke skulle sigde noget "tænkte bare på hvem je stoler på" hun smilte svagt men hun havde løst til at råbe det ud at hun stoler mest på ham.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 5:07 pm

Shadow smilte og lagde hovedet lidt på skrå inden han kiggede rundt.. "hmmm lad høre? hvem er det så du stoler på? "Han smilte svagt og vente blikket tilbage mod hende. han sukkede og kiggede ned på maden. han snak en gang og skubbede lidt rundt med det der var tilbage, hvilket så at sige var halv delen.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 8:27 pm

Sylvia kiggede ned i bordet *NEJ det var det eneste han ikke skulle sige* hun kiggede op på falcon *hvad skal jeg sige! Skal jeg sige et andet navn eller skal jeg sige det er ham* hun kinder blev lidt røde over tanken "ømm tja" hun tog en dyb men stille indånding "indtil videre er det kun di.. Angel!" hendes kinder blev mere røde *jeg er dum, jeg er skør*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:05 pm

Shadow stivende og fik store øjne da han hørte hvad hun sagde. Inden han rystede på hovedet. "hvem Angel har man lov at spørger? " Han kiggede lige på hende og ventede på fra. Og hvis det var som han frygtede ville han nok ikke kunne stå inde for han handlinger. Han havde enten mod Angel Favernhive som sådan men ham der stod bag og flyttede ham rundt, kunne godt gå han at blive lidt af et problem i sidste ende. Shadow sukkede og skar ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spise tid ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: Spise tid ~ Sylvia de blood   Spise tid ~ Sylvia de blood I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spise tid ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Café Mort-
Gå til: