Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
sylvia de blood
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Alex
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Jack
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Shadow
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Ethan
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Arrow
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Dino
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Gabriel
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
Eddy
Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_lcapWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_voting_barWell, hallo? ~ Ariana Dawn I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 Well, hallo? ~ Ariana Dawn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 4:08 pm

Sted: tågerens by på gaden et sted
Tid: hen på aften
Vejr: overskyet
Årstid: sommer
Påklædning:profil billede + sorte jeans, og falde sko.

Angel var kommet lidt på afveje. Men lige nu ville han bare væk fra det hele, Lucas var begyndt at gå ham lidt på, men det var vil også fordi Angel havde Alex at tænke på, derfor var hans hverdag, en smule forvirrende. Angel stoppede op og kiggede lidt rundt. Se havde det nu bare været nat så havde det hele været præfekt. Det smil der spillede om hanslæber var fred fyldt. Selvom verden og han opgave kaldte kunne han hverken gå fra Alex eller fra Lucas. "Men spørgsmålet er bare, hvordan det vil ende, for jeg har ikke en god fornemmelse med det her " Angel mumlede og lade egentlig ikke mærke til at han var stoppet op midt i det hele. Han gabt lavt og rystede lidt på hovedet.

//Ariana jeg tænkte på om du ville skrive, også Alex bagefter?
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 4:19 pm

//Okay//
Ariana rystede, det var koldt selvom det var sommer. Oven i det kunne hun jo ligesom ikke have særlig meget tøj på på grund af hendes vinger.
Hun vidste egentlig ikke helt, hvordan hun var havnet på den her gade, men hun var vandt til pludselig at vandre ud i ingenting på grund af hendes drømmende lettere fraværende natur.
Hun gik og kiggede ned på sine fødder, hvilket nok var lidt dumt gjort, for hun kom til at støde ind i en person, der bare stod stille midt på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 4:42 pm

Alex lagde hovedet lidt på skrå og hævede et øjnebryn. Han kiggede ned af sig selv, bare for at opdage at han så ud som han altid gjorde. Han havde en otesbog i den ene hånd, Computeren var blevet erstatte af den. Alex kunne ikke holde til at slæbe rundt på den mere,når han ikke skulle skrive. Dog skulle han finde noget at skrive. Ellers var han ikke kommet her. Det var helt normatl for ham at gå i sin egen verden. Derfor så han ikke Angel før han var gået ind i ham, og Alex var ikke den enste. Angels mindre skabt rod i Alexs hovedet og han gik bagud og tog sig til hovedet. "Angel?" Alexs stemme var spørgende, Alex rystede på hovedet og lukkede øjne. Da han åbnede dem igen havde han fået styr på sit hoved. Angels mindre var ikke lige frem de mest behægeligt.

//Ariana normalt har de ikke vingerne fremme ^^
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 4:52 pm

Angel blev mildes talt overrasket, da ikke bare en men to personer gik ind i ham. Han rystede på hovedet og gabt igen. Han havdevidste stået og halv sovet. "Jamen dog, ? det lader til jeg ikke er den eneste der er en smule uopmærksom." Angel smilte og kiggede på dem begge to. Han hævede et øjnebryn da det gik op for ham at det var Alex der stod ved siden af ham. I Angels træthed, havde forvekslet de to tvillinger med hinanden, Selvom han normalt godt kunne se forskel. "Ja?" Han kiggede bare på halvlinge der sagde hans navn. Enden han vendte hovedet mod pigen/ Englen. Dæmon-englen for at være helt præcis. "godaften, beklager jeg har vidste stået og sovet." Angel smilte venlig til ende
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 5:00 pm

"De...det gør ikke noget," hviskede Ariana og så på de to drenge med trætte øjne. Hun havde ellers lige sovet og nu, var hun træt igen...flot. Hun løftede en hånd og forsøgte forgæves at gnide søvntragen væ. Hun kunne da ikke bare lægge sig og sove midt på gaden, kunne hun. Men så igen drømmene viste hende tit ting, der måske kunne blive eller rettere højst sandsynligt ville blive vigtigt senere hen.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 5:17 pm

Alex kiggede på Angel  iomkring ti sekunder. "Du har ikke sovet, for du har lige for tage min som min bror. " Alex rystede på hovedet. og kiggede videre over på pigen der var gået ind i Angel fra den anden side. "Er du okay? Du ser lidt.. "Alex stoppe og gik forbi Angel så han beder kunne se hende. "Træt ud? " Alex smilte svagt og lagde hovedet på skår. "øhm... av.." Alex tog sig tilhovedet og sukkede.Han skar ansigt.  
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 5:24 pm

Angel var forvirret i et kort øjeblik, "Nej det har jeg ikke, og jeg ved godt at jeg burde men jeg kan ikke sove hele mit liv." han vente blikket mod pigen. "Jeg tror faktisk Alex har rart, De ser meget træt ud. " Angel gabte selv og sukkede. "hvilket bare fører mig til endnu er spørgsmål, Alex hvad laver du lige præcis her? " Angel var før træt til at ligge to og to sammen, så det gik ikke lige op for ham at Alex nok med Alt sandsyndlighed var på arbejde. Angel var normalt ikke uopmærksom. Men lige nu var det en sovende engel og ikke vampyr-englen. han strakte sig og blikende.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 5:31 pm

Ariana rystede denne gang ikke af kulde, men frygt. Hvis hun faldt i søvn nu ville mareridtene vende tilbage, det var hun sikker på. Hun ønskede at forsvinde, men var for træt til at bevæge sig. Langsomt blinkkede hun. "Jeg kan ikke holde det ud," mumlede hun, lige inden hun faldt og ramte gaden med et bump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 5:31 pm

//Skal for resten i biografen, så svarer nok først senere//
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeMan Jul 08, 2013 6:31 pm

// helt fint //
Alex kiggede på Angel også på pigen "Sleeping Angel? Angel vi kan ikke lagde hande ligge kan vi? " Alex satte sig på hug foran hende og skubbede til hendes lyse hår. Han lagde hovedet på skår, hans blik blev fraværende og hans tænker forsvandt. Hendes mindre var et stort Kaos af drømme mareridt og ind i mellem vånge timer. Alex blikende og smilede svagt. "Det næsten være end at se dine mindre, " Han vendte hovedet mod Angel. Og hævde et øjnebryn,
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 11:54 am

Angel smilte bare, nej de kunne ikke efter lade hende, ikke et sted som her, men der skal dog end del til at dræbe en som hende. men alligevel, hvorfor tage chancen. "Nej det kan vi ikke, men spørgsmålet er bare, hvordan vi kommer her fra, uden at vække op sigt." Angel satte sig ned ved siden ad Alex. "en sovende engel, det kunne jeg godt forstille mig at det var," Angel ville ikke gøre et forsøg på at vække hende,det ville være at spilde tiden, men noget der ikke ville lykkes med mindre hun selv ønskede at vågne.

// vi har tre muligheder, Alex og jeg går (og emnet stopper her) vi tager dig med. eller du vågner,vaglet er op til dig
ps beklager hvis ikke jegsvar så hurtigt, er lidt op taget af noget andet ^^ //
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 12:04 pm

//I kan sagtens tage hende/mig med et eller andet sted hen og det gør ikke noget// 
Hun begyndte at tale i søvne.
Hvad er det for en nøgle, jeg skal finde? jeg forstår det ikke...Så forklar mig det dog," hun hadede det mareridt mere end noget andet, og hun havde ellers set mange underlige ting. Det her gav ingen mening, og det blev ved med at gentage sig. "Kaos...ødelæggelse død...dommedag...ALTING FORSVINDER," udbrød hun og krampede nærmest i søvne.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 12:51 pm

Alex smilte "okay.. hmm det ka jeg måske være behjælpelig med, min element er ikke ånd for ingen ting. " Alex smilte og lagde hænder mod hendes kinder. han lukkede øjne og bøgede hovedet. "carmen auis, corvus nigrum plumis. " Alex mumlede og pige begyndt at ændre udseende, hendes hår fik krøller og hun blev flere år yndre at se på. For det er næmmere at bare rundt på en sovende 6 årig unden at det ser mærkeligt ud. Dog var det Alex der var nødtil at bærer hende for ellers ville hans illusion ikke holde, den fysiske kontakt var en nødvendighed, for Alex. Havde han været fuldblods som hans halv bror havde det været noget helt andet. Alex løftede pigen op og rejste sig. "Skal vi'? " han kiggede spørgende på Angel.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeTirs Jul 09, 2013 1:12 pm

Angel blev noget overrasket over hvad Alex egentlig var stand til. "Det derfor du kan latin " Det gik lige op for Angel hvad der også kunne være skyld i hans mindre okay mentale tilstand. Hvis han var født men stærke evner indfor element ånd ville det forklare en helt del. "Jamen så lad os da gå. " Angel var lidt forvirret over tingene men valgt at det nok ikke var det rigtig tidspunkt at tage det op på.

Angel stod bare og kiggede på hans egen hoveddør, ende han satte nøglen i løsen ..

Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 12:27 pm

Arianas øjenlåg sitrede, og hun slog blinkkende øjnene op og så lidt forvirret rundt. "Hvor længe har jeg sovet, vær sød at sige, at der ikke er gået over en måned igen," mumlede hun. Folk kunne godt forandre sig på en måned eller måske enda mere, og så kunne man pludselig vågne op og finde ud af, at dem man var venner med før lige pludselig ikke gad en længere. Ikke nogen særlig behagelig oplevelese, hvis Ariana selv skulle sige det.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:10 pm

Alex smilte bare, og havde lagt pigen på en af gæste sengene. Han havde en fornæmmelse af at hun nok ikke ville sove så længe endda. Alexs smil blev størrer dag han så hende vågne. "Nej du har skam ikke sovet en måned, dog ikke " Alex sad på senge kanten. og kiggede over vågnet på pigen, det kan havde sine bivirkninger når han brugte sine evner indefor elemneterne. " Jeg ikke helt ikke på om men siger godmorgen, men i hvert fald jeg hedder Alex, shvis det kan være til nogen hjælp. og ligenu befinder du dig hos Angel Favernhive." Alex tog sig til hovedet, smilede svag. Han blinkede og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:34 pm

Hun smilede svagt til ham. "Ariana Dawn," sagde hun.
"Og tak fordi i tog mig med, det kan godt skabe nogle problemer at sove midt på en åben gade," sagde hun og satte sig op med øjne, der nu havde ny energi i dem. "Men gud den drøm, jeg forstår dem virkelig ikke," udbrød hun lettere irriteret på sig selv og tog sig til hovedet. Hun vidste egentlig ikke helt, hvorfor hun fortalte ham det.*Men så igen, skal man have en grund til alt, hvad man gør* tænkte hun. Hun nåede frem til, at det mente hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:45 pm

// jeg kommer igen når jeg føler det passer ^^
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 1:54 pm

Alex smilte "Jeg kender følelsen,men der er altid en mening med galskaben. "Alex lagde hovedet lidt på skrå. "Det var da så lidt. " Alex kunnne høre Angels dybe vejtraking, han sov helt sikkert. Alex sukkede og og sig til hovedet, Han var begyndt at få nogle mærkelige tænker pådet sidste. "Det bare at holde fokus på en ting ad gangen. " Alex blik blev fraværrende *englene vågner, høre du mig, * "It's nothing but madnees" Alex fnysog blinkede en gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:14 pm

"Er du okay Alex?" spurgte Arina og lagde bekymret hovedet let på skrå og tog hans ene hånd. "Hvis du vil have det, kan jeg prøve at heale dig, det fjerne nogle gange de tanker, man gerne vil have ud af hovedet," forslog hun. "Jeg er ikke sikker på at, det vil hjælpe, men nu har i hjulpet mig, og jeg kan ikke bare sidde her og være udulig," fortsatte hun og så på ham med store øjne, der virkede ældre, end hun ellers så ud til at være.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:23 pm

Alex smilte, "Det går nok,det ville ikke hjælpe. Jeg havde bare håbet på det ikke ville blive værre. Men det der ikke noget at gøre ved, nu er det forsent. " Alex smilte. og lagde hovedet på skrå " Der er noget du skal forstå det ikke bare tænker. Det stemmer. " Alex rystede på hovedet og slog blikket ned mod jorden. "Jeg har set dine mindre, jeg kender din evne. derfor kan jeg med sikker hed sige hvilken virkning den vil havde på min. Men du skal havde tak for forslaget. " Alex kiggede på hende med et par øjne der tydligt til hørte en letter sindsyg person. Men samtidet til hørte de en person der havde set så meget gennem tiden, at det havde ødelagt den. "Kan byde dig på noget, Vil du havde noget at drikker, eller spisse? " Alex kiggede spørgende på hende og hold hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:35 pm

"Hvis du har en kop te, ville det være rart tak," sagde hun og smilede til ham. Han havde tydeligvis set mange ting, dårlige ting måske, enda flere enda end hun selv havde. Hun ville ønske, at hun kunne have gjort noget for ham, men sådan havde hun det med srort set alle, så der var sådan set ikke noget nyt i det. Desvære var der heller ikke noget nyt i ikke at kunne stille noget op. Hun fjernede lettere irriteret på sig selv tankerne fra sit hoved og svang sine ben ud over sengens kant.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 2:53 pm

Alex rejste sig op fra sengen og smilte. "Jamen så laver jeg en kop te, du må godt gå med hvis du vil. " Alex åbnede døren, der stille knikede. Hans blik var rette frem ad og han stirrede hen ad gangen, der var næsten helt stille i huset. Alex fnys og gik bare hen ad gangen. Han stoppede dog da han nåde trappen,* Dæmon-englene vil tage deres plad* Alex rystede tænkerne væk. Og hans blik faldt på de fire billeder af dæmon-englens familie, et af Angel et af Dominik, et af Monika, et af Andreas og så vidt Alex havde forstået havde der også på et tidspunkt hængt et af Mik. Hvorfor det ikke hæng det mere kunne Alex ikke svarer på. Han sukkede bare og gik videre. Døren til køkkenet lå på for enden af gangen han var kommmet ned til. Alex snak en gang og smilte. Døren til køkkenet knikede lige så meget som den anden havde gjort. Alex sætte vand over og fandt teen frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:07 pm

Ariana fulgte med smidige elegante bevægelser, der virkede underlige for en, der lige havde sovet efter drengen ned i køkkenet, hvor hun satte sig på en spisebordsstol.
Hun sad et stykke tid i næsten total stilhed og tænkte bare. De eneste lyde var et køkken urs tikken og vand, der blev hældt i en tekedel.
"Er Angel egentlig ligesom dig eller...?" spurgte hun lidt tøvende efter at have overvejet, om hun kunne tillade sig at spørger om det.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitimeOns Jul 10, 2013 3:21 pm

Alex rystede bare på hovedet over hende. "Nej, den eneste ting Angel og jeg har tilfældes er at vi begge er halvlinge. Han godt nok af en vampyr-engel og en Sleeping Angel. Hvilket stadigvæk gør ham fuldblods, hvor jeg der imod, er halv Dæmon, halv fønix, en tæmmelig mærkelig blandning hvis du spørger mig " Alex smilte, " Men det der langt hen af vejen er skyld i jeg i dag, er som jeg er, er min opvæsket, og mine evner, for jeg bærer elementet ånd, eller jeg født med det som tegn. Og det komme til udtryk også selvom jeg kun er halvt af mit blod. Og Madness network." Alex trak på skjulderne og smilte, Han fandt to kopper frem og stille dem på bordet. Han sukkedelavt og smilte svagt, Han var bleg, men det var ikke mere end normalt. Han hældte en frædig te op i kopperne. "værsag god ."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well, hallo? ~ Ariana Dawn Empty
IndlægEmne: Sv: Well, hallo? ~ Ariana Dawn   Well, hallo? ~ Ariana Dawn I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well, hallo? ~ Ariana Dawn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» vuf ~ Ariana Dawn
» let's go hunting ~ Ariana Dawn
» Ariana Dawn ~ Eftersøgt
» Let's go hunting, for information part 2 ~ Ariana Dawn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: byens gader gyder og tov.-
Gå til: