Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster :: 2 botter

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
sylvia de blood
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Alex
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Jack
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Shadow
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Ethan
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Arrow
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Dino
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Gabriel
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Eddy
Shadows ~ Alex  I_vote_lcapShadows ~ Alex  I_voting_barShadows ~ Alex  I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Shadows ~ Alex

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeOns Nov 13, 2013 5:51 pm

//forsættelsen af Kiss my lips
Sted: Shadow Home: underverden
Tid: nat
Vejr: stille og mørket
Årstid: forår
Påklædning: http://www.fashionloving.co.uk/wp-content/uploads/Andrej-Pejic-in-D-La-Republicca.jpg

De var kommet frem i løbet af natten. Og det var sådan Angel havde det bedst, ingen ville lægge mærke til dem. Han havde lagt Alex fra sig i en af huset mange senge. Angel selv kunne ikke sove, Angel sad bare bag klavret og stirrede på det med et blik der var så fraværende at men nemt kunne se det ikke var klavret han tænkte på.Det var faktisk Alex hvordan ville han tage det når han vågnede. Angel havde ingen ide om det. Men han håbede det ville gå godt. Men hvad skulle der stå i vejen? Alex havde ikke haft den slags problemer før så hvorfor nu. Angel rystede på hovedet og begyndet at spille for at få tankerne til at gå væk.. hans tanker fyld ud med tonerne.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeOns Nov 13, 2013 9:01 pm

p: http://25.media.tumblr.com/8e1c77f13c685fcf739364f5f63f567f/tumblr_mhl9adWRTo1r73iu8o1_1280.jpg

Alex vågnede i en seng der helt sikkert ikke var han. Han sukkede og kort efter gik er panik i ham. Han havde ikke være her før. Hans rollede sig sammen i sengen, da han hørte noget. Alex satte sig op i sengen. det lod som om nogen spillede klaver et sted? Han opdagede et lille spejl på væggen og kiggede på sig selv i det. Han flyttede blikket og kiggede rundt i rummet alle andre steder en på sin egen mishandlet over krop. Han fik øje på noget der lå på en stol henne ved sengekanten, det var hans tøj. Men ikke det Angel havde hivet over hovedet på ham inden han flippede ud. Alex hiv det på uden at kigge på sig selv. Da det sad som det skulle åbnede han forsigtig døren og gik ud på gangen. Han flygte musikken, ned af gang op af dem og på et tidspunkt kunne han ikke længere huske hvor han kom fra. Han smilte svagt over sig selv og åbnede en dør. Han stoppede op og stirrede, da var Angel der sad og spille. Han sukkede og kiggede rundt hvor var de og hvad forgik der. Alex togsig til hovedet, det gøre ondt først nu havde han lagt mærke til det. Hvad var der ske? Skulle han være ærligt vidste han det altså ikke og han kunne ikke rigtig gøre så meget ved kunne han? Han sukkede dybt og gik hen til Angel. "hvor er vi ?" Han var ikke sikker på om han drømte. Han kiggede rundt igen, det virkede ikke som en drøm, det ville han indrømme. "Hmm" Han tog sig til maven, den knurrede af slut. Han havde ingen ide om hvor længe han havde været væk. Heller ikke om hvad tid på dagen det var. Alex ville gætte på om natten, det var sådan det føltes i hvert fald. Men hvor og hvorfor føltes luften her rene, letter livliere? Alex lagde hovedet på skrå sagde ikke nogetstod bare i hans egen tanker og kiggede på Angel.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeTirs Dec 17, 2013 9:40 am

Angel lyttede til tonerne af klavret. Han smilte og sukkede, han stoppede ikke da Alex kom ind. han smilte blot da han hørte den anden tale. han stoppede og vente hovedet. "underverden... det mit hus, eller hvad man nu skal kalde det. " Angel rejste sig op og lagde begge armene om Alex. "Sulten? " Angel ville godt spørge men ville helst ikke, hvad nu hvis Alex ikke selv vidste det eller bare ikke havde lyste til at tale om det. Det var først nu han begyndte at ligge mærke til noget forstyrende omkring Alex, netværket? Angel øjne blev store det ville forklare en del. Hvorfor hans skrig ikke stoppede men det lod ikke til Alex var klar over at netværket var begyndt at tage from. "Alex.. nej ligemeget kom lad os finde noget du kan få at spise. " Han tog halvlinges hånd og hev ham stille og roligt med sig hen ad en af gangen.   
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeTors Jan 16, 2014 7:56 am

Alex smilte og sukkede " underverden hvorfor er vi her ?" Han vidste ikke helt hvorfor Angel havde taget ham med her til? Han nikkede bare da han blev spurgt om han var sulten. Hans mave talte vidst for sig selv. Alex kiggede rundt hus nej det kunne man ikke kalde det. Han sukkede bare " hvad er der Angel?" Han mumlede og fornæmmdde den anden trække spørgesmålet til sig. Han sukkede der for bare og måtte tage sig til hovedet, han kunne høre svage stemmere, det lyd næsten som en hvisken. Men ikke helt. Det var lidt for højt til det kunne være en hvisken men for lavt til han kunne for stå det. " Angel hvad sker der?" Alex stemme lyd både bange og desperat. Han kiggede mod Angel og ønskede svar. Han kunne endnu ikke huske hvad der var sket, og der var igen der sagde han ville.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeLør Jan 25, 2014 9:38 pm

Angel smilte bare og sukkede let over Alex "Jeg mente bare det var på sin plads at komme lidt væk og det tror jeg også er godt for dig" Angel tog halvling i hånden og hev ham blidt med sig for lige som at sige det okay det går over lige så snart du har fået noget at spise. Angel strøg Alex over håret og smilte til ham, "Det svært at forklare hvad der sker, men kom nu du skal havde noget at spise" Angels stemme var blid mens hans med halvlingen i hånden førte ham ned af gangene, helt stille og roligt. Han stoppede og kiggede på den Anden "Alex hvad skete det mens du var bevisløs ?"Angel spurgte stille og ville helst ikke presse sig på. Han sukkede og tænkte kort tilbage på tonerne han havde siddet og spillet ved klavret.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeSøn Jan 26, 2014 7:31 pm

Alex sukkede og gik langsomt efter Angel Han var meget sulten, Så Angel havde egentligt rart, Han burde spise og det var helt sikkert også godet for ham at komme væk hjemme fra. Væk fra det hele og han burde egentlig være klare over hvor Angel var fra. Da Angel spurgte fik Alex store øjne Han ville helst ikke tænke på det. Stemmerne blev højere og Alex måtte gribe fat i Angel for ikke at falde, han gispede og han lod Angel se han roddede minder.

*Alex blik blev fraværende og hans krop faldt sammen. Han hviskede noget uforståeligt og så mistede han bevidstheden. Hans fjer forsvandt. Daniel stod i døren øjeblikket efter og stirrede lige så uforstående på Alex som jeg gjorde. *

Det ikke Alex mindre, det har det aldrig været og bliver det hellere ikke.

*Jeg lagde hovedet tilbage og så op på månen ”Daniel mød Luna, Luna der her er Daniel” jeg pegede på månen og så på ham og han smilte og lo lidt*

Noget gik i stykker ved minderne om hans bror.
Alex skreg igen også selvom han ikke var ved bevistehed mere...
Tiden går længere tilbage hans tid som slave, og hans skrig tager til. Han skreg hans smerte ud han vanvid, hans følelser. Han kan ikke mere, han vil ikke mere, Stemmerne hvor kommer de fra? Det ikke han minder det viste han. Hvem er du, giv dig til kende, netværket ønsker dit navn..

*mit navn * Hans inderste tænker skreg med alt ved de havde og dog var det kun en lille hvisken ved siden af stemmen der havde spurgt. Han kunne ikke høre de andre stemmer, andet som utydelig spørg han ikke for stod. Kun denne ene stemme der talte til ham.Ja, dit navn?

Stemmen blev bild og velkendt på en foruroligne måde, det lyd skræmmende meget som... Mørket tog over lod ham ikke tænke over det. Lod han ikke tænke tanken til ende. *Alex, Alex Rosa Gel * Hans tænker lyd som om de gispede efter vejret. Det var som om stemmen nikkede.

Det tænkte jeg godt, velkommen til Netværket.. mit Navn *Suk * ja mon ikke du ved det *Latter* Daniel Iziká Mantuis.. Velkommen.. Han forstod ingen ting og da dette blev sagt forsvandt stemmerne. Mørket tog over. Alex anede ikke om han var stoppet med at skrige. Men lige nu kunne han ingen ting gøre. Kun mørket, men ud af dette voksede vanviddet også, det tog til. Madness nerwork, We are all mad here..
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeTirs Apr 08, 2014 12:02 pm

Angel grab Alex da han gispede efter vejret " Alex " Angel løftede ham bare op og begyndte at gå ned af gangen. Alex roddet mindre fik Angel til at forstå hvorfor Alex ikke ville snakke om det. Angel havde ret også selvom at han langt fra ønskede det. Netværket var ikke tik at tage fejl af, han var ikke længere i tvivl.. "Alex det skal nok gå" han vidste at det ville blive bedre når han havde fået lidt at spise.. Angel sætte Alex fra sig på en stol og smilte til ham, enden han kyssede hans læber.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeOns Jun 18, 2014 7:39 pm

Alex smilte svagt og lagde hovedet ind mod Angel "Angel hvad sker der med mig?" Han sukkede. Han lagde en hånd mod Angels bryst, Alex forsøgte at åbne øjnene da han blev sat ned på en stol. Men nåde ikke andet end at lukke dem igen, da Angels læber mødte hans. Han gengældte kysset og sukkede lavt da han bryd det. Han tog sig til hovedet, det gøre ondt. Det havde det ikke gjort til at starte med. "Angel mit hoved, det gør ondt" Alex stemme var lav, han åbnede øjne og kiggede på Angel
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeOns Okt 29, 2014 11:21 am

Angel sukkede og rystede på hovedet. "Det ved jeg Alex, men der ikke rigtig noget jeg kan gøre ved det. " han lagde sin pande mod Alexs og smilte svagt. "du lære at leve med det på et tidspunkt kæreste. " Angel bid sig selv i læben og sukkede. "Alex ved du hvad det betyder at have Madness network ?" Angel spurgte stille og smilte svagt med sin pande mod den andens. Han var ikke sikker på Alex overhovedet havde nogen Ide om. Han sukkede og flyttede hans pande, "noget at spise" han rejste sig og vente hovedet mod Alex. Han smilte til ham og begyndte at rode rundt i skabene.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitimeMan Nov 03, 2014 6:37 am

Alex sukkede og nyd bare Angels kys det fil tankerne på afstand, han,lyttede bare til det Angel sagde hvad lærte han at levede med på et tidspunkt hvad skete der med ham? "Angel " alexs stemme lyd mere og mere desperat efter svar på hvad der skete. Madness Network, Alex stivnede og stirrede tomt ud i luften, nej det kunne ikke være sandt, det kunne det altså bare ikke. Alex sad bare og stirrede ud i luften mens Angel roddede rundt i skabene. "Angel?" Alex kiggede blot på englens ryg og sukkede, han rejste sig forsigtigt og gik hen og lade armene om ham. "jeg elsker dig " hans stemme blev grødet mens han sagde det og han kæmpede med at holde hædrende tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shadows ~ Alex  Empty
IndlægEmne: Sv: Shadows ~ Alex    Shadows ~ Alex  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shadows ~ Alex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alex, Alex, Alex kom her *kram* ~ Alex
» Jamen Alex det har vi snakket om ~ Alex
» Shadows ~ åbnet
» The Legion of Shadows..
» Øhm ~ Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Andre lande :: Andre lande-
Gå til: