Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The world in the shadows

ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_vote_lcap A deal with the devil ~~ Gwinyth I_voting_bar A deal with the devil ~~ Gwinyth I_vote_rcap 
sylvia de blood
 A deal with the devil ~~ Gwinyth I_vote_lcap A deal with the devil ~~ Gwinyth I_voting_bar A deal with the devil ~~ Gwinyth I_vote_rcap 
Alex
Jack
Shadow
Ethan
Arrow
Dino
Gabriel
Eddy
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
KalenderKalender

A deal with the devil ~~ Gwinyth

Go down 
ForfatterBesked
Gabriel
bruger
bruger
Gabriel

Antal indlæg : 43
Geografisk sted : all over

A deal with the devil ~~ Gwinyth Empty
IndlægEmne: A deal with the devil ~~ Gwinyth    A deal with the devil ~~ Gwinyth I_icon_minitimeTirs Feb 11, 2014 7:35 pm

Sted: Fransk kirkegård
Tid: før alle andre emner
Vejr: solrigt
Årstid: don't know
Påklædning: løs top og løse bukser i lyst tøj

Gabriel sad på en kirkegården, Og ventede på en person han vidste ville komme. Og dog satte han fløjten for munden og spillede. Solen skinnede og det fik Gabriel til at smilte. Den søvnige melodi fik ham til at lukke øjne  Mens han drømmende sig væk til forlængst glemte tider, Både til den gang der var fred, men også til den gang krigene stod på. Han havde ikke selv valgt side og det var han hellere ikke nødtil nu. Han smilte og åbnede de fraværende øjnene, stirrede ligeud i luften. lige nu kunne han ikke rigtig tænke på andet end fløjten.

//melodi https://www.youtube.com/watch?v=XQz76UgHSzk&feature=related Skygge magiens Sleepwalker
Tilbage til toppen Go down

A deal with the devil ~~ Gwinyth
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» So ~ Gwinyth
» Jagt~ Gwinyth

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Andre lande :: Andre lande-
Gå til: