Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 10:22 pm

Sylvia bed sig i læben og føgte sig svimel *ingen nomale venner? Stol kun på dig selv, hvad er det for en livstil? hvem vil nyde sådan et liv* hun sukkede dybt "jeg kan ikke klare sådan nådet! I fem år har jeg vadet i den skov helt alen kun ved tanken om en person og stole på! Det er ikke et liv vis du spør mig! Det trist, det er ensomt" hun begynte at få lidt tåre i øjne "jeg skulle aldrig havde vadet kommet her, jeg skulle havde hvadet død i langt tid. og vis jeg skal leve sådan tar jeg gerne mit eget liv!" hun faldt til jorden så hun sad på sinde knæ, hun tog hænderne op til øjne for at tøre dem *hvem er Angel? Hvad er han for en slags? mit hoved er et heldved*
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 5:07 pm

Angel rystede på hovedet "lad være med at græde, der er ingen der sige at du skal følge mine råd, om ikke andet du kan godt klare med de to første anyways. og jeg ville da også startede med at finde ud af hvad du kommer fra, noget du måske vil lære på et tidspunkt, jo mere du lære om din bagrund, din slægt eller hvad fanden du kalder det, jo mere... ja jeg ved skú ikke helt hvad jeg skal kalde det.. anyways, du lære mere om hvad du mulig vis kan forvendte.. " han kiggede ned. "Jeg har livet i 5000 år efter handen, og er der noget jeg har lært så er det at du ikke kan stole på folk, men jeg ved ikke helt jeg er fra Favernhive slægten, vi her en tendens med at røv rande hinanden, hvis det fremmer vores eget bedste, sådan er det nu en gang os mig, og spørger du en hver anden vil de nok ikke svare det samme som jeg" han sukkede, bare hun ville stoppe med at græde.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 5:26 pm

Sylvia kigged undrerne på Angel mens hun tørte sinde øjne for tåre *min slægt? Jeg kender intet til min slægt* hun stopede langsomt med at græde "undskyld jeg græd, jeg har bare haft det svært ved at falde til og for mange tanker i mit hoved" hun ville gerne rejse sig op men kunne ikke "jeg kender ikke så meget til min slægt. Jeg har fådet at vide af mine forældre at min slægt har nogen kontakter med mærkelige væsner. mere ved jeg ikke" hun tog sin hånd i skødet *jeg kan jo næsten ikke huske min ejen familie*
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 6:25 pm

Angel sukkede og rystede lidt på hovedet. "ikke andet? noget andet man kan gå efter, Altså der er ikke lige frem meget. mærkelige væsner, der er ikke meget og gå efter. men altså.. Jeg kan da se på det, spørgsmålet er vil du gå med " Angel smilte og lagde hovedet på skrå. "Jeg kan ikke alt ting i hovedet... men hvis ikke du vil så, kan jeg da vende tilbage med hvad jeg her fundet ud af.. " Han vidste ikke helt hvad hun ville sige.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 6:40 pm

Sylvia sukkede mens hun rejste sig "vil jeg gerne. kun på grund af at du virker som en person der ikke dræber uden grund" hun smilte svagt mens hun fjernede lidt jord fr sinde ben *men gad vide hvor vi så skal hen?* hun kiggede mildt på Angel.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 6:55 pm

Angel begyndte og gå. "altså der er ingen grund til at dræbe dig, og heller ikke andre for den sags skyld. " Angel sukkede der var kun en han skulle dræbe og det var ikke tid endnu. "Jeg håber lidt du ikke her noget i mod at tage hjem til mig? " Han kunne ikke tage hende med hjem til Lucas, og han havde også et sted for sig selv, men det vidste han ikke noget om. det var vidst nok også det bedste.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 7:01 pm

Sylvia smilte svagt mens hun gik efter Angel "næ ikke spor" hun tænke lidt på vilken slags person Angel var fordi falcon ikke ville have at hun skulle være sammen med ham. Hun sukkede på grund af det *jeg håber jeg kan lære noget mere om min slægt* hun kiggede op på himmlen og tænke det var ved at blive sent, men hun ville vende om nu.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 7:14 pm

Angel smilte " jeg beklager hvis det roder " Han stoppede op foran den tæmmelig støre villa, men altså det var han hjem. han åbnede døren og gik ind. han holdt den åben for hende. det første man kunne sig når man kom ind var fire bilede rammer et billed af ham, et af Dominik, et af Monika og et af Andreas... hans søskende for at være mere præcis. Angel sukkede og kiggede lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 8:14 pm

Sylvia smilte svagt mens hun gik ind, hun var overresked over at se det var en villa "det gør ikke noget jeg er lidt van til det" hun lagde mærke til bileder på vægen men spurte ikke hvem det var. Hun undrede sig over hvordan huset så ud, men hun stod stædig ved siden af døren.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 8:39 pm

Angel pegede på trappen, der var i gangen. "hvis du vil gå først " Han samlede en bog op fra gulvet og smilte. han gik efter hende og åbende en af døren, og det var bogstavelig talt et sort kaos af bøger der mere eller mindre lå over alt. dog var der et form for system i det. "jeg her ikke meget og gå efter så lad os bruge en lidt hurtig metode til det skal vi. " Han gik hen til en af hylderne. "okay vi kan udelukke Farvenhive. og også night, " begge bøger endte i en bunke. " lad os se, Dark blood, Black bird, måske Lyrica nej. " endnu en bog endte i bunke med de første to, de to andre kom i en anden bunke. "hmm" Angel lod fingerne løbe hen over bøgryggende. "Silver wing.. " Han kiggede lidt på hende og rystede så på hovedet. " Anubis? " Han stod lidt og over vejede det for den endte i bunke nr. 2 sammen med Black bird og Dark blood. "Savatin? eller måske blood heart?.. nej.. " han rystede gik på hovedet og blood heart endte i bunke nr.1
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 9:37 pm

Sylvia stod i dørkammen og så overresked på alle bøgerne der lå rundt omkring *vilken bog har han ikke læst?* hun fik et lille smil på læben ved tanken om det. Hun ville ikke spøre om noget for at forstyre ham, han var så godt igang. Hun gik stille ind ad døren mens hun kiggede på bøgerne "er der noget jeg kan gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 9:59 pm

Angel smilte "jo du kan jo fortælle mig lidt om dig selv, så kan jeg jo gøre det samme, hvis du vil gøre det sådanne. " Han kiggede på bøgeren. Dark blood, black bird og Savatin. lå i samme bunke, han tog night op igen og overvejede om han skulle ligge den i den anden bunke. han smidt den tilbage i bunken han tog den fra. "okay, Savatin.. Drak blood, blodline.. hmmm Valentin.. anyway, eller Black bird? " Angel kiggede på hende og smilte, "night.. Rosa.. Ceil Seth Arrow? nej.. " Han mumlede for sig selv. "domini?" han hev endnu en bog ned fra hylden og smide den i samme bunke som de andre. "black Widow.. karkens slægt, men det er jo mest engel.. hvorfor skal det også være så svært.. " Han smilte lidt for sig selv og kiggede på bunken. " vi kan altid starte her. " Han pegede på den, der lå i alt fem, meget tykke bøger. men det var jo også med stamtræer og det hele. og bagrunds historie på langt de fleste. den der nok ikke var så tryk var Dark blood, godt nok gik slægten tilbage til Valentin, men der var ikke så meget endda og komme efter.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 27, 2013 10:19 pm

Sylvia tog en af bøgerne op og begynte at læse "ømm hvad kan jeg fotælle om mig selv, jeg kender ikke så meget til mig selv jeg ved jeg har en evne men ved ikke hvordan jeg bruger den"hun læste i bogen mens hun talte "og jeg elsker forskælige kulture og samfund. Din tur" hun læste stædig i den men viste ikke helt hvad hun skulle kig efter.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:11 am

Angel smilte og tog bøgen ud af hendes hænder, han slog op på de sidste sider. "du skal læse bagfra, det er de yngste i slægten der står bagerst. på den måde er det letter. " Han sukkede, hvad var der at sige om ham. " Jeg holder meget af at læse, men det har du regnet ud. og ja.. så der jo Alex.. men det lidt en anden historie" Han kiggede lidt på hende og havde ingen ide om hun havde mødt Alex. " Blood hand, vi kan jo starte med hvad den gør, du kan styrer folk/dyrs blod Alt efter hvor kraftfuld den er. jeg desværrer ikke være så meget til hjælp med hvordan du bruger den, da det ligesom ligge lidt ude fra men forståelse, Jeg selv har evnerne Minus sind og Death Gaze. " Han gik hen til endnu en hylde og hev en bog ned, det her var ikke en slægts bog, men der imod en bog med alverdens evner i.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:08 am

Sylvia begynte at læse de siste sider i bogen men hun hørte stædig efter hvad angel sagde "jeg ved godt hvad min evne gør men jeg har jo bare aldrig haft brug for den, så jeg ved ikke hvordan jeg bruger den" hun lagde bogen fra sig for hun kendte ingen navne der fra. Hun tog en ny fra den første bunke. bogen hed dark blood, hun slog op på de sidste sider og begynte at læse.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:27 am

Angel smilte svagt "igen der kan jeg ikke være så behjælpelig. Men jeg kan fortælle dig at det langt de fleste tilfælde bare handler om fokus. " Han rystede lidt på hovedet og smilte bare over hende. Han kunne jo ikke rigtig læse bøgerne igennem, for han kendte jo ikke hendes familie. Og det ville også være lidt mærke lift vis han gøre. Han kendte hendes fortid, mere vidste han ikke. "altså jeg ved ikke rigtig... du virker nu ikke som om du her rødder i nogle af de store slægter. " Han mumlede lavt, og forsatte bare med at kigge lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:43 am

Sylvia smilte svagt "jeg skal nok få det lært på et tids punkt" hun læste stædig mens hun talte "jeg tænker heller ikke jeg kommer fra en stor slægt, men man skal jo ikke dømme en bog på omslaget" hun læste vidre da hun fandt hendes oldemors navn "jeg tror jeg har fundet noget" hun viste bogen til Angel.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:54 am

Angel ikke lidt på bogen. "Dark blood det meget muligt, Slægten stammer fra Valentin af. Så det er meget muligt da det kun er mennesker den går tilbage til. hvis man ser bort fra Valentins børn.. selvfølgelig, det giver også den del mere mening hvorfor den blodsuger gik helt amok.. Jeres eller deres blod er forbandet. " Angel gik hen og tog en bog en fra en af hylderne, hvor den var den eneste. "jeg vil fortrakker hvis det her blive mellem os, jeg må ikke lave aftaler, da jeg ikke er Reaper.. " Han slog op på en af siderne, "Okay lad os Se Sylvia Foresthand... Døm ti.. anyway, slægts Navn. novel lad os da skrive Dark blood. " Han Skrev kun det halve af hvad der endte med at stå på siden. Han kunne ikke havde gjort det til at starte med for, men skal kende slægten. Det var mere bare for at tjekke efter. "det ser vidst ud til at din slægt føre tilbage til Valetines menneskelig afkom.."
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 12:12 pm

Sylvia kiggede på overesked på Angel "det kan sagtens blive mellem os" hun bliv overesked over hendes blod var forbandet "hvad mender du med menskelig afkom" hun kiggede spørgene på Angel *jeg havde ikke regned med at mit blod var forbandet*
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 7:24 pm

Angel rystede lidt på hovedet. "slægten stammer fra Valentin som var vampyr og til med mester i sort magi. Og hans blod blev derfor forbandt og det her så fået lov til at leve videre men det er ikke noget slemt overhovedet ikke. det gør bare at en hver blodsuger, blive en smule stærkere af jeres blod, og jeg vil sætte meget pris på at det blev mellem os.. jeg skal ikke meste mit hoved " Han smite svagt.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 8:52 pm

Sylvia fnis stile mens hun så på Angel "kan jeg godt forstå" hun lagde hovede på skrå *det er en ok slægt mit blod er godt nok forbandet men ikke så slemt* hun tog en ny bog og begynte at læse *de her bøger er ret spænde jeg håber jeg kan låne en eller to af Angel*
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:09 pm

For Alex var det her blevet en ny ting og han havde svært ved at vænne sig til det. Men tanke faldt ham ikke unaturligt, hvorfor vidste han ikke rigtig. Han var ikke helt okay med det, men havde han andet valg? Han sukkede og tog af en eller anden grund i dørhåndtaget før han fandt nølgene frem. Alex hævede et øjnebryn da døren gik op. Det kom lidt bag på ham, det var ikke frem fordi Angel var her så meget endda. Han skulle jo være hos Lucas.

Alex lukkede stille døren bag sig og opfangede hurtigt lugten af nogen, der helt sikkert ikke var Angel. Hvor var det han havde... han droppede tanken det kunne være hvem som helst, der var kommet her. der var ingen der sagde at det var en person han kendte, eller nogen der måske ville sige det her videre. Han håbede virkelig ikke på det sidste. Han hente jakken på den ene af kangerne.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:21 pm

Angel smilte og lagde hovedet på skrå "Du velkommen til at låne et par stykker. Jeg har ligesom læst det meste af hvad der er her inde, men jeg har så sandelig også haft tid til det. " Han smilte og lukkede den bog han stod med, han satte den på hylden igen. hvorfor han lige havde en Reapers sorte bog var lidt en anden historie men den var nu meget smart og havde på sig..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:44 pm

Sylvia smilte til Angel "tak det vil jeg meget gerne" hun lukkede bogen hun havde læst og satte op på hylden "skal jeg hjælpe med at putte bøgerne op på hylderne?" hun tog en bog fra en af bunkerne og satte op på hylderne.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:55 pm

Alex stod lidt og over vejede hvad han skulle, han kunne jo prøve og finde Angel, og det her hus var det vidst ikke noget problem, han ville nok med alt sandsynlighed være der hvor bøgerne var. Så Alex valgt og gå op af trappen og en af den først dør. Eller han nåde ikke rigtig ind af døren. Han stoppede i døråbning og havde milles talt øjne der var tre gang så store end de bugte være. "Angel !? ved Shadow det der.." Han pegede på Sylvia, det var ikke ondt ment det var bare rent overraskelse.. og det var også det eneste han kunne sige..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» bid mig ~ sylvia de blood
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Trekanten :: bloody books-
Gå til: