Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
sylvia de blood
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Alex
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Jack
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Ethan
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Arrow
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Dino
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Gabriel
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Eddy
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_voting_barLost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Maj 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender

 

 Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:59 pm

Angel kunne godt høre Alex men ville ikke sige noget før han rent faktisk var til stede i rummet. Han vente blikket mod hende og smilte, inden han rystede på hovedet. " nej det behøver du ikke.. Jeg kan godt klare det selv, og jeg har lette ved a finde dem hvis jeg selv gør det. " Han smilte, og stivende svag ved det Alex sagde, det havde han ikke lige helt tænkt over. Han skar Ansigt. "nej.. men det gør vil så længe Lucas ikke er tilstede. Anyway.. Jeg hjælper jo bare, det ikke lige frem fordi jeg har planer om at æde hende.." HAn smilte svagt til ham..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:19 pm

Sylvia vendte sig overresked da hun hørte hvad Alex sagde *shadow? Hvorfor skulle shadow vide noget om det her? Jeg ved at han ikke vil ha jeg skal være sammen med Angel men aligevel* hun gik hen mod Alex "hvad laver du her Alex, jeg viste ikke i to kendte hinanden" spurte hun overesked.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:37 pm

Alex endte med at blive tomat rød i hovedet over hendes spørgsmål. "tekn.. ni teknikset så bor jeg har. " Han havde svært ved at sige det første af sætning, Han sank end gang og kiggede på Angel. "du her sikker ret. men alligevel.." Det var ikke fordi Angel og ham havde kendt hinanden så længe. det var bare ligesom sket. "det heller ikke fordi vi sådan rigtig har.. snakket sammen før nu" han mumlede og kunne virkelig ikke samle tankerne. hvilket fik ham til at græde, den ene ting man bare ikke skulle gøre foran Angel. Men Alex kunne bare ikke holde det tilbage, det skete bare en gang imellem når tingene blev for meget..
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:44 pm

Angel smilte bare over Alex. "jeg kunne sige det samme til dig. Har du fortalt ham det? " Han kendte godt svaret på det, Alex havde ikke kunne for sig selv til at sige det. Og han kunne forstå ham, Det var en ting der kom bag på Angel var at han havde forståelse for Alex. og da det stakkels lille fjols begyndte og græde fordi tinge bare blev en smule for kantet og for meget fik det Angel til at skære Ansigt. "ikke græde.. " Han gik det sidste stykke han til Alex og lagde begge arme om ham. "okay ikke græde, hun mener ikke noget ondt med det.." Men det Vidste Angel godt at Alex heller ikke ligefrem så det som noget ondt.. Han smilte forsigtig til hende. og lagde hovedet lidt på skrå.. Han havde stadigvæk begge arme om Alex.. "du skal være velkommen til at kigge dig omkring og låne en bog eller to hvis du vil" Det var lidt for at skifte emne, nok selvom de blev nødtil at TALE OM det.. før eller senere, så hvorfor ikke nu?
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:16 pm

Sylvi stod bare og kiggede forviret på Alex og Angel "ømm ja tak" hun gik hen til bøgerne på gulvet og satte sig på hug og begynte t lede efter en bog hun ville låne *jeg håber ikke jeg har sagt noget forkert* hun havde løst til at sige noget men viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 11:42 am

Alex blev overrasket over Angel. Men han begyndte bare og græde endnu mere da han ikke kunne svar ham fordi han hulkede for meget. Alex bid sig selv i underlæben for at forsøge og stoppe og efter et stykke tid gøre han da også det. Men han havde først ligesom bidt hud på hans underlæbe. Han kunne smage blodet. han viklede sig ud af Angel arme. "undskyld.. det var ikke.." Han stoppede sig selv og gik ud af døren. Han blødte og det ville han gøre noget vil. Alex havde altid haft et problem med når han blødte, det var lige meget når alle andre gjorde han skulle bare ikke.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 11:53 am

Angel sukkede og lod bare Alex gå, han skulle ikke holde ham tilbage. "finder du noget ? " Han kiggede på Sylvia og smilte. Han havde ingen ide om hvad han skulle sige, selvom han godt ville snakke om noget. hvad som helst , uden og vide hvad det skulle være. derfor endte han bare med at sætte nogle af bøgerne på plads. " han lære det vidst Aldrig.. sådan rigtig.:" Angel sukkede.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 12:14 pm

Sylvia smilte svagt til Angel "ja den her" hun viste bogen hun havde i hånden til Angel "jeg tænkte lige på det Alex sagde med Shadow, hvorfor skulle Shadow vide noget om det?" hun så spøgerne på Angel mens hun ventede på svar *det er da mit ejet valg om jeg er sammen med Angel*
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 12:26 pm

Alex satte sig op af væggen, lige ud fra døren. Han snøftede og sukkede han lagde hovedet tilbage. Hans øjne blev fraværende, tårrende pressede sig på ingen. Og Alex lå dem bare løbe, han havde svært ved at holde dem tilbage. Der var en ting han nok Aldrig lært
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 12:49 pm

Angel smilte. og nikkede "den tager du bare.. " han sukkede lavt og rystede lidt på hovedet. "det en meget langt historie, men for at gøre den så kort som mulig, er det vil på grund af Lucas, Alex bror, så.." Han kiggede lidt på hende. "kan jeg byde på en krop te, eller du måske til kaffe?" Han smilte svagt. han vidste ikke helt hvad hun ville sige til det, Angel vendte sig mod døren og åbnede den. for bare at opdage Alex. Han sukkede. "ikke græde, der jo ikke noget og græde over. " Han havde ikke opdaget Alex' fraværende blik.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 12:59 pm

Sylvia smilte til Angel "tak og bare en kop te" hun hørte Angel snarke men ville ikke blande sig i noget. På grund af da hun mødte Alex var det ikke lige en godt første hånds indtryk, så hun ville ikke blande sig i noget med Alex *gad vide hvad der er galt med Alex?* hun gik hen til en stol og satte sig ned og begynte at læse starten af bogen.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:15 pm

Alex lagde hovedet tilbage og smilte svagt. "det ved jeg godt.. " Han sukkede og kiggede på Angel. Han tørt hans kinder og slap hans underlæbe. Han forsøgte og ryste tanken af sig og han rejste sig op. "nogen jeg skal?" Han tanke på om der var noget han skulle hjælpe med.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 1:24 pm

Angel smilte og klappede bare Alex på hovedet. "nej... " Han vendte hovedet tilbage mod Sylvia. "jamen så laver jeg en krop te.. eller tre. " Han smilte og gik ned af trappen, han smilte svagt, da han satte vand over. Han sukkede, og lavede te. Tre kroppe, to forskellige slægts te. han hævede et øjnebryn og tog kropperne og gik op af trappen. Ganske stille og rorligt for ikke at tabe dem.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 3:05 pm

Sylvia sad stædig og læste men tænkte kun på om Alex var okey. Hun lukkede bogen og gik ud til Alex "er du okey Alex?" spurte hun med et lille svagt smil. Hun viste ikke helt hvorfor Alex var sådan men spurte ikke ind til det.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:26 pm

Alex smilte svag han havde sat sig ned igen. "jeg tror aldrig nogen sidene jeg bliver helt okay igen.. " Han gyste ved tanken. og sukkede "men lige nu må jeg bare tage det som det kommer. og håbe på det bedste.. " og det bedste ville være færre tude turer. og minder problemer.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 4:32 pm

Angel stoppede op for inden af trappen og smilte. Han kom vidst midt i en samtale. men det gøre ham intet, Han satte sig ned og rakte Alex den ene af kropperne og Sylvia den anden mens han satte sin egen ved siden ham selv. han ville ikke rigtig blande sig i deres samtale, og for hans skyld måtte de to skam godt snakke sammen..
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 7:49 pm

Sylvia smilte og satte sig ned ved siden af Alex "ja det må du jo men du har jo set min fortid og jeg tror aldrig jeg kommer over det men jeg klare har klaret mig godt, indtil videre" hun smilte mens hun hun tog den en tår af teen "men du skal nok klare den Alex"
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:00 pm

Alex sukkede "et det miste er du da okay mentalt.. jeg bliver aldrig den jeg var engang. " Alex tog i mod kroppen og tog en tår, han skar ansigt ved smagen. men han vidste han var nødtil at suge det. Hvilket var et problem vær gang. Alex lagde armene om sig selv og lagde hovedet mod hans knæ
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:10 pm

Angel fangede godt hvad deres samtale handlede om men hans ville ikke blande sig med mindre den kørte helt af sporet. Han kiggede på Alex mens hans talte han havde fået det meste af Alex' historie før, men hans havde ikke noget i mod at høre den igen, hvis Alex ville fortælle det. Angel tog en tår af teen, Alex' ansigt udtryk talte for sig selv, han havde svært ved at få det ned.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:23 pm

Sylvia smilte svagt til Alex. Hun lagde en hånd på hans skulder "men hvordan var du engang Alex?" hun puste lidt på teen inden hun tog en tår *jeg håber ikke han var så dårlig som jeg forestiler mig* hun kiggede over mod angel for at se om stædig sad der.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:32 pm

Alex lagde hovedet på skrå og smilte svagt. "Det kan jeg ikke længere husk.. det gået tabt mellem alle minderne " Han kiggede på hende og det var lige i det øjeblik tydeligt i hans øjne at de tilhørte i sindsyg person. Selvom det ikke viser sig tydeligt hver dag. "Jeg ved ikke hvornår det skete, jeg heller ikke sikker på jeg vil vide det. men jeg ved hvornår jeg blev klar over det.. og det vil jeg ikke glemme" Han sukkede og tog en tår til af teen, han lukkede øjne og lagde hovedet tilbage mod væggen.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:37 pm

Angel sukkede og drak lidt mere af teen. han kigge forsigtig på Alex for at se hvordan han ville tage den samtale. Indtil videre gik det fint, han smilte bare og lyttede. Han havde ikke noget at sige, det var ikke ham det handlede det om. Og det havde han det fint med. Men han holdt øje med Alex, for at være sikker på han kunne klare den her samtale.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:44 pm

Sylvia smilte bare til Alex "jeg ved hvordan det er, lige siden jeg er kommet her føltes det som om jeg er blevet en ny person" hun tog en tår mere af teen og lagde hoved tilbage *det er mærkeligt at tænke han kender mig næsten bedre end jeg selv gør, han har jo set mit liv*
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:54 pm

Alex kiggede ned. han følte ikke for at fortælle det, det var nemmere og vis hende. Alex rakte ud og lagde en hånd på hendes hals. Det startede i hans pleje familie. mishandlingen. de første slag til vampyrene der på daglig basis have flået ham i stykker, hans lidt uheldige for hold med hans venner. og hans brors død. det var ikke små ting der havde ødelagt ham igennem tiden. Mødte med Lucas have hivet op i det hele igen. men det var ingen ting imodsætning til det hun havde set. han flyttede hans hånd og hans blik var fanget mod gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Angel
Slave
Angel


Antal indlæg : 234
Join date : 19/08/12
Irl alder : 27

Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Mar 29, 2013 9:01 pm

Angel smil forsvandt og han blev en smule bekyrmet over Alex' udtryk . han sukkede og sætte sig over ved siden af ham, han lagde en hånd på hans skuldre. "Alex?" han mumlede det lavt og lagde hans hoved mod hans skuldre i stedet for hans hånd. "lad være med at gå i spåner nu " Angel hviskede mod hans hals. Han var ikke helt sikker på hvad Alex tænkte på. men det kunne ikke være noget godt. ikke sådan som han så ud.
Tilbage til toppen Go down
https://skyggernes-verden.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood   Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» bid mig ~ sylvia de blood
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Trekanten :: bloody books-
Gå til: