Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
sylvia de blood
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Alex
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Jack
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Shadow
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Ethan
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Arrow
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Dino
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Gabriel
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
Eddy
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_lcapLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_voting_barLØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 12:23 pm

Sted:Sankt Annas skole gård
Tid:efter middag
Vejr:solrigt
Årstid: sommer
Påklædning: profil billede og sorte bukser.

Jacks skole tid var lige begyndt, selvom det var midt om sommeren. Jack rystede lidt på hovedet og holdt sig i skyggen. Skolegården var et stort Kaos af alverdens væsner og mennesker. Han sad bare med hovedet i en bog, hvilket ikke var unormalt for Jack, efter som han havde en del Pertra fag. I det her tilfælde var det Religion, hvilket ikke ligefrem var Jack bedste fag. Men efter som hans tid som falden engel havde sat sine spor hos ham, var det svært for hans lære at få ham til at tro på noget andet. Jack sukkede og lukkede bøgen. Han ente bare med at stirre lige ud i luften. Jacks liv havde taget en lidt uventet drejning på det sidste, efter han havde arvet huset. Skulle han live op til han forfædre. Hvilket var svært, for Jack var langt fra som ham. Han blikende en gang og rystede på hovedet. Han sad bare med bogen i hånden og var en smule fortabt for omverden. Træets skygge var nu det bedste sted for han at side, for så var der meget få der bemærkede ham i sidste ende.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Jun 23, 2013 4:25 pm

Sylvia gik rundt i sine tanker mens hendes sorte kjole flavrede i vinden, da hun opdaget hun var kommet til Sankt Anna´s skole gård. Hun havde godt hørt om skolen men var lidt usikker på om hun ville gå der. hun stod lidt tid og kiggede rundt *jeg vil gerne møde nogle flere, men jeg tør ikke når jeg ikke kender nogle der går her* hun fandt en bænk og satte sig og kiggede rundt. Hun faldt lidt i sine tanker igen *gad vide om jeg kan få Shadow ind sammen med mig, så jeg kender mindst en her*
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Jun 29, 2013 10:15 pm

Jack der åbnetbart havde kigge lidt for længe på en eller andens pige. selvom han ikke selv havde været klar over det. Løftede hovedet og var lige ved at stirrer lige på en eller anden fyrs knytnæve. Jack rejste sig med den hurtighed vampyr-engel nu en gang har. Han samlede sine bøger og satte i løb. Selvom han godt kunne slås ville han det altså bare sjældent. Der var ingen from for panik bag hans blik, og Jacks tænker var lige så rolig som altid. Og dog en smule for hurtige, han så hende ikke før han nærmest faldet over hende. Jack lagde hovedet og kiggede op og ned af hende. Var hun elev her? "Jamen goddag Sylvia." Jack kiggede sig lidt omkring og hiv hende så hen i skyggen, "Beklager sollys er ikke lige mig og slet ikke er sted som her" Han smilte og lagde hovedet mere på skrå. "Hvad bringer så Sylvia til Sankt Anna?" smilet forlod ikke hans læber,
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Jun 29, 2013 11:59 pm

Sylvia bliv lidt overresked da hun blev skubet til selv om hun jo burde være vant til det nu. vent det er jo jack. Hun smilte svagt "når hey jack. jeg gik mig en tur og stødte på her" hun kiggede lidt om kring fo rhun begyndte at tænke på hvorfor han slelv var her "men jack hvad laver du så her?" hun håppede  han gik her for så behøvede hun ikke at være sæligt bekymred vis hun skulle starte på Sankt Anna.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Jun 30, 2013 9:12 pm

Jack rystede lidt på hovedet. "Det forklare jo også hvorfor jeg ikke har set dig her før." Han kiggede forsigtig rundt og trak vejret dybt. Dette var ikke stedet at miste fokus. "Jeg lige begyndt på mine Pertra fag, hvor af nogle skal tages sommeren over. " Han sukkede og smilte svag. Det gik Jack lidt på at han skulle sidde der sommeren over. Men det var nu ingen ting i forhold til hvad han ellers kunne gennem gå. "Resten skal jeg forsætte med det næste år, og der er vidst to af dem jeg skal tage i tre år. " Selvom han ikke burde smile over det gjorde han det nu alligevel.

//efter som jeg tager til London i morgen,(kommer an på hvad tid du svare i morgen hvis du gør) kan jeg ikke svar før Torsdag. Muligvis først fredag, kommer an på hvor sent vi hjemme torsdag.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Jan 29, 2014 10:48 am

Sylvia smilte til Jack "lyder spænde, men det betyder jo du går her" hun kiggede på Jacks bøger *det er altid noget at han er her, vis det er at jeg vil gå på skolen* hun kiggede igen på Jack "har du tid til at vise mig rundt på skolen? Kun vis du har lyst" smilte hun.

//undskyld den er kort men vidste ikke hvad jeg skulle skrive//
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Jan 30, 2014 11:15 am

Jack smilte og lagde hovedet på skrå. " ja selvfølgelig gør jeg da det. det ikke fordi jeg bare lige er kommer vadende ind i skole gården, ikke for at fornærme dig, " Jack tog hatten af og satte den på hovedet af hende. Han smilte, "øhmm altså jeg kan godt vise dig rundt, men så bliver det altså kun i den del af skolen jeg må komme og det for du nok ikke så meget ud af" Jack klørede sig i håret og kiggede lidt rundt, Han skulle egentlig snart til time men gad det egentlig ikke. Han sukkede derfor og kiggede lidt på de bøger han havde med. "Det kunne havde været være, det kunne havde været heksekunst, eller runer.. " Han mumlede og smilte, "Hvad siger du vil du se det af skolen eg kan vise dig. ?" Jack kiggede håbe fuldt på hende, med et par store blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 10:50 am

Sylvia smilte blidt og rettede hatten så den sad bedre mens hun sagde "jeg kender jo ikke stedet her. Så du kan vise mig det du syndes jeg skal se" sagde hun smilende. Hun ville gerne se hele skolen men tænke det var best at gå med Jack, når han nu kendte stedet bedre end hende. Hun kiggede lidt på hans hat han havde sat på hendes hoved *ikke sært han går med den tit* hun kiggede på Jack.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Feb 01, 2014 8:31 pm

Jack smilte"sikker så skal jeg nok advarre dig først skolen er delt op af en grund, eftersom det er tilladt at gøre stort set alt mod hinanden her, så det ikke altid lige kønt" Jack fnyste "det er også derfor jeg ikke kan vise dig hele skolen. " Han smilte og rettede hatten så den sad lidt på skrå. *så Jack????* Han kunne høre Aura og det fik ham til at knurre lidt "Hold kæft Aura jeg gider ikke snakke. " Det ville nok ikke få hende til at holde kæft men han kunne vil altid havde lov at håbe.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 03, 2014 8:55 am

Sylvia så lidt urolig ud men hun smilte stædig "tilladt at gøre alt?" Sylvia's smil forsvandt lidt *det jo latterligt. Man burde kunne være sammen med hvem man vil uden at komme til skade* sylvia rystede lidt på hoved og kiggede på Jack "Aura? Hvem er Aura?" Hun kiggede lidt spørende på Jack
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Feb 03, 2014 8:00 pm

Jack smilte "Jaahh  eller næsten alt og uheld sker en gang i mellem, men det latså kun i vores del af skolen. Alt der for alle vi 'overnaturlige'" Jack smilte og lagde begge hænder på hendes skuldre, og han djedede hende en omgang, Jack stirrede på hende og smilte, han slog en fingere mod hans hovede. "Arua, hvordan forklare jeg det. jeg har et lidt delt sindt, tror godt man kan sige" Jack sukkede og rettede lidt på hans hat det stadigvæk sad på hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Feb 22, 2014 11:17 am

Sylvia smilte mens hun kiggede på Jack "når okey det er jo altid noget" hun fniste lidt mens han drejede hende rundt *Jack din skøre knægt* hun kiggede mod Jack  "du behøver ikke at gå ind i detaljer med Arua vis du ikke kan eller har lyst" hun kiggede lidt rundt omkring hende *men hvordan er Arua mon?* hun stier på Jack mens hun undrende sig.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Feb 22, 2014 5:02 pm

Jack smilte "Så vil du stadigvæk se skolen? " Jack lagde hovedet på skrå. "Well, Aura er egentlig bare en personlighed jeg har fået fordi jeg har været en tur i helved, nogen valgte at delemit sind. " Jack trak på skuldrene og smilte. Jack fik kiggede på bogen han stadigvæk stod med i hånden. og sukkede dyb. Jack rystede bare lidt på hovedet. og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeFre Mar 14, 2014 7:25 pm

Sylvia kiggede blidt på Jack "ja. vil jeg gerne, du føre bare an" Sylvia kiggede lidt undrende på Jack da han sagde det med Aura "undskyld jeg skifter lidt emne her men hvordan er den eller hun" Sylvia kiggede Jack dybt i øjene i forventning om at hun kunne se noget "kan den eller hun få dig til at gøre åndet mod din vilje eller hvad?" Hun ville ikke være uhøflig men sådan kom det måske lidt til at lyde.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeSøn Mar 16, 2014 9:12 am

Jack smilte og tog hende i armen, " kom så lad os da gå" han hev hende blidt efter sig og kunne ikke lagde være med at smile stort. Han sukkede og rystede lidt på hovedet over hende spørgsmål " nej ikke som sådan Jarry er det eneste der kan og der sker en rart tydelig forandring, aura der sker bare ikke så samme måde for så er det ikke rigtig mig mere.. " jeg stoppede sig selv og sukkede igwn, han var ikke sikker på hvor meget hun forstod. Jack hev hende med ind af hoved indgangen Jack satte sig ned på en bænk lige indenfor søren og smilte
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 5:43 pm

Sylvia prøvede at forstå hvad Jack sagde, som sædvanlig forstod hun ikke særlig meget men hun havde ikke lyst til at være til ulejlighed med at spørge ham om at gå i detaljer. Sylvia fulgte efter jack så godt hun kunne og blev en smule lettet da han stoppede og satte sig ned. Sylvia gik hen og satte sig ved siden af ham "må jeg spørge om hvor lang tid du har haft dem. undskyld jeg ved ikke helt havd jeg skal kalde dem, det?"
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:21 pm

Jack smilte og måtte tænke tilbage "Jeg døde i en aldre af 16 år, var engel i to eller tre og faldt så. var mine første tre år i helved så siden jeg var 22.. Hmm ni år ca. men det kan umuligt være så spændende, og de er stemme de fleste af dem. " Jack rejste sig op og stillede sig foran hende. "Når du deler et sind, uden at det går i stykker for du forskællige dele af den person personhedder. Så, eller også det rene vanvid, også skør er jeg dog ikke endnu." Jack sukkede og kiggede bare på hende med hovedet på skrå og et smil på læberne. "Jeg tror faktisk du ville have godt af at starte her på stedet du ville lære den del om verden og verderne " Jack rettede hovedet op og smilte
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeTors Apr 10, 2014 4:38 pm

Sylvia sad og lyttede på opmærksomt på havd Jack sagde, hun ville ikke mise et eneste ord. Sylvia syndes tit det var spænde at høre om andres livs historier, mest fordi hun ikke kunne lide hendes ejnen livs historie. Sylvia roded sig lidt i håret da Jack blev færdig med at fortælle *Tja stedet virker som et godt sted at være i sin fritid* hun Sylvia kiggede op på Jack "Det virker også som et godt sted, specielt vis jeg kan lære noget" Sylvia smilte og lænede hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Jack
bruger
bruger
Jack


Antal indlæg : 98
Join date : 25/04/13
Geografisk sted : hmm hvor du nu kan finde mig, Jeg ha rarvet huset

LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitimeOns Apr 23, 2014 8:39 am

Jack smilte og lagde hovedet på skrå. "Så vil du går her? " Jacks smil blev større og han tog hatten af for at ryste på hovedet. Hans hår faldt ned over hans øjne. Jack smilte og rakte en hånd frem mod hende. "Skal vi gå videre så du kan se resten. Jeg skal nok forsøge ikke kan forlade dig. " Jack satte hatten på igen, selvom han satte den skævt. Han smilte og lagde hovedet på skrå. "Hvad ville du vide? Altså omkring det hele?" Jack kunne ikke lagde være med spørger.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood Empty
IndlægEmne: Sv: LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood   LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LØB, eller måske ikke ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» bid mig ~ sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: Sankt Anna' skole for det parenormale :: Skole gråden (både mennesker og parenoamle væsner)-
Gå til: