Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
sylvia de blood
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Alex
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Jack
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Ethan
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Arrow
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Dino
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Gabriel
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
Eddy
En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_lcapEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_voting_barEn ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 En ny dag ~ Sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:00 am

Sylvia smilte mens hun gik ind "jeg har aldrig vadet i et sted som det her" hun kiggede tilbage for at se om falcon fuldte med. Hun begyngte at ønske hun Viste noget mere om falcon men det kunne vente.* gad vide vor gammel han er? Og hvor han kommer fra*
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 11:14 am

Shadow smilte og gik efter hende. han stoppede dog op i forhallen. han havde optrådt her i sin tid. Der hæng en masse billeder i hallen. Han gik hen mod et par stykker af dem. En lille fyr med helt rødt hår, neden under stod der Falcon "Rina" Melkin. Han smilte bare over det. Det holdt Altså stadigvæk fast i de gamle. han lod en hånd gide igennem håret. "noget du vil se?" der hang en sammen plakater på den ene af væggene. den over for billederne. han slog klik med tungene og smilte. Han kiggede bare på hende med et smil. Der var så mange ting og skuespil i øjeblikket.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 1:27 pm

Sylvia kiggede lidt på plakaterne inden hun sagde noget "ved jeg ikke helt hvad med den du stod og kiggede på" hun smilte svagt mens hun gik hen ved siden af falcon. Hun stod og kiggede lidt før hun fandt ud af det var falcon "har du spiled her falcon?!" hun så lidt overrasked ud men smilte stædig.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 4:04 pm

Shadow smilte og lo lidt. "den her de ikke spillet i omkring 300 år.. " Han lagde hovedet på skrå og smilte. "ja det har jeg men det er mange år siden.." Han lange tryk på mange og slog igen klik med tungen. "hvad med black swan?" han anerede ikke hvad hun var til..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 4:28 pm

sylvia smilte svagt mens hun tænkte *wow er han mere end 300 år!?* hun kiggede lidt på falcon "kan vi godt" hun kendte ikke meget til den slags men engang skulle jo være den første. hun kiggede lidt på hende selv. først nu fandt hun ud af alle det flotte detaljer. *håber ikke den har tilhørt nogen vigtig person
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 4:39 pm

Shadow smilte og nikkede. "så kom med.. " han begyndte og gå mod billet slagtet.. Han stille sig han foran damen, der hævede et øjnebryn. og surt mumlede et hvad skulle det være.. " to billetter til Black swan.." Det var ballet. Noget han selv en gang have danset. "250 Pinz " Han betalte og takkede da han fik dem. Der var et lille stykke til et enden den sartede..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 4:52 pm

sylvia smilte mens hun kigede på falcon "skal vi bare gå ind eller vente her til den starter?" hun stod lidt stille som om hun var lidt genert over alt det der var sket på den korte tid hun havde hvadet sammen med falcon. hun begynte at tænke alt det falcon havde gjort for hende hun var meget taknemlig for det.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 5:03 pm

Shadow smilte "vi kan godt stå lidt her.. " han gik tilbage til billederne og stod og kiggede lidt på dem. Der var tre hvor der stod det samme. Falcon "Rina" Melkin. den lille rødhåret. en med langt lyst hår med krølller. og en med sort hår og blå stiper, der var helt glat... Han smilte bare og vente sig mod hende. "hvor gammel er du, og jeg ved godt man ikke spørg en pige om det men bær over med mig.." Han smilte, han vidste faktisk godt hvor gammel hun var men han ville spørger for at holde en samtale igang
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 5:19 pm

sylvia begynte at fnise højlydt "det er i orden jeg er 17, og her er et spøgesmål jeg meget gerne vil vide hvor gammel er du så?" sagde hun mens hun stille gik hen ved siden af falcon. hun stod og kiggede lidt på alle plakaterne mens hun tænke på hans alder. hun kunne ikke stope med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 5:31 pm

Shadow smilte. "okay så.. min aldre. omkring de 1500 vil jeg tror. Jeg født i Egypten med navnet Kalm Meloed Daingar " Han sukkede og kiggede på hende. "jeg er tæmmelig gammle" han rystede lidt på hovedet og smilte bare, før han pegede på billederne. "det er også derfor du kan se mig på alle tre billeder.. " han slog klik med tungen og smilte
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 5:50 pm

sylvia så overesked på falcon "man kan ellers ikke se eller høre på dig at du er ca 1500 år. mere en på 18-19 år fra det her tids rum." hun så på plakaterne og lage hoved på skrå. hun vendte sig mod falcon mens hun kiggede ham i øjene, hun fik lidt ondt i hoved af det så hun vendte hoved mod plakaterne.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 6:24 pm

Shadow smilte og lo lidt over hende. Han lod en hand gide gennem håret og det blev langt lyst og krøllet. Han rystede lidt på hovedet og lagde hovedet på skrå. hvor han lod det blev sort, gladt og det fik blå stiper. derefter kort rød hvor det stod til alle sider. han lod det for en 'normale' fave igen.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 6:41 pm

sylvia stod bare og kiggede underligt på ham "sejt hvordan kan du det falcon?" sylvia syndes det var meget sejt at han kunne skifte faver på håret på den måde. "når jeg tror stykked er ved at starte kom" hun gik lidt langsomt hen til indgangen.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 6:49 pm

Shadow smilte og lo lidt... "altså det noget alle fra min race kan, men helt æreligt jeg kan skifte køn.. og en kort håret på er ikke altid det pæneste. " han bid sig læben og nikkede bare han gik efter hende og viste billetterne. han gik med hende ind og få at finde pladserne.. han satte sig ned og ventede på hun skulle sætte sig..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:25 pm

sylvia smilte sødt til ham mens hun satte sig ved siden af ham. hun kiggede lidt på falcon inden showet startede. lysed dæmpede sig og lyset på scenen bliv tændt. musiken startede stille og rogligt, tæped gik til side og danserne kom frem."hvor er det smukt" viskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:39 pm

Shadow smilte og kiggede bare på hende..og kiggede bare op på scenen. han smilte og forsøgt og føle med i hvad der forgik hvilket var lidt for ham. han sukkede og lagde hænderne i hans skød. han folde dem og smilte. det var læng siden han sidst havde være der..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 7:53 pm

sylvia var overvælet hun havde jo aldrig set ballet før. hun prøvede at forestile sig at falcon var på scenen. hun begynte at fnise en smule hun kunne kun forestile sig han stod mit i det helle med hænderne i lommen og kiggede på pulikum.sylvia stopede med at tænke på det og fulgte med.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 9:15 pm

Shadow så ikke væk før det var færdig. han havde ingen ide om hvordan hun synes det havde været. han vidste det simplehen ikke. Han sukkede og smilte til hende. Han synes det havde været meget godt. det var rart og lave noget anden for en gang skyld. "hvad synes du?" Han mumlede folk omkring dem var så småt begyndt at gå. men han ville godt blive siddende lidt endnu. Der var lidt for mange mennesker, efter han smag.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeOns Mar 13, 2013 10:32 pm

sylvia smilte mens hun kiggede på alle det andre der gik ud inden hun svarede "det var meget smuk og sjovt og spænde at se" hun bliv sidene lidt indtil rejste sig får at strakte sig."men jeg bliv lidt søvnig til sidst, ved ikke helt hvorfor" hun kiggede tilbage på folke mængden. der var ikke så mange tilbage så hun gik mod udgangen."skal vi gå falcon?" spurte hun med en svag stemme.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 9:49 am

Shadow smilte bare og lagde hovedet på skrå. han nikkede og vidste ikke helt hvad han skulle sige. "det kan vi godt..." Han rejste sig forsigtig og smilte svagt til hende. han strakte sig og gabt lavt. Han var træt og det kunne han ikke rigtig ligge skjul på. det var noget som egentlig gik ham på, men han forsøgte og under trykke det.. derfor smilte han bare..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 1:14 pm

Sylvia gik stille mod udgangen mens hun smilte svagt. Da hun stod ved exit skilted kigged hun tilbage for at se om falcon fuglte med. Hun kunne ikke helt se ham for de få mensker der stod i vejen. Hun prøved at gå lidt til side men hun faldt på grund af noget var i vejen.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 4:44 pm

Shadow forsøgt og følge efter Sylvia, men blev ravet væk fra hende blandt de få mennesker der var tilbage. Han hade når det skete, for ham var det bare endnu værre for det minde ham om hans arbejde, At miste et offer eller det bytte man jager. Han sukkede og stillede sig op af væggen, for at få over blik over tingene. han havde stadigvæk er smil på læberene. Han kiggede omkring sig og håbede han kunne få øje på hende..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 5:44 pm

sylvia lå på gulvet mens hun kiggede på det mensker der gik forbi. "av mit hovede" sagde hun svagt mens hun rejste sig op. *hvor er han?* tænkte hun mens hun ventede på at de andre gik ud af salen. hun fik øje på falcon, hun begynte at gå over til ham men det vil være dumt. Hun vinkede og håbede at han kunne se det. sylvia kunne stædig mærke hovedpinen der blev være efter vært minut.
Tilbage til toppen Go down
Alex
bruger
bruger
Alex


Antal indlæg : 126
Join date : 05/11/12
Irl alder : 27
Geografisk sted : all over- lige i øjeblikket hos Angel, jeg ved ikke hvad der skete men det skete bare
Job/hobbies : jeg skriver og gemmer mig tit af vejen

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 5:51 pm

Jeg tænkte på om i havde noget mod at jeg skrev med?
Tilbage til toppen Go down
Shadow
bruger
bruger
Shadow


Antal indlæg : 84
Join date : 11/03/13
Irl alder : 30
Geografisk sted : all over
Job/hobbies : hmmm, som om jeg ville sige det højt

En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitimeFre Mar 15, 2013 6:09 pm

Shadow stod trykket op af væggen da han fik øje på hende. han smilte og smuttede ind og ud mellem menneskerne. han var dog ikke op mærkesom kun og støtte derfor en i en eller anden.. Han stoppede op for at undskylde da det gik op for han hvem det var. han baggede lidt bagud og væk fra menneskerne. Han stod nu over ved Sylvia, han sukkede og vente blikket mod hende og smilte. "sådan.. jeg var bange for jeg ikke kunne finde dig igen. " han slog klik med tungen.

// Alex jeg regner ret så meget med det er dig jeg går ind i....

okay rækkefølge : Sylvia, så dig Alex også mig, også forfra igen ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny dag ~ Sylvia de blood   En ny dag ~ Sylvia de blood - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny dag ~ Sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» bid mig ~ sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Ghost city :: lejelighederne og husene-
Gå til: