Skyggernes verden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The world in the shadows
 
ForumforsideGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» White rabbit in the snow ~ Alice
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 07, 2018 3:54 pm af Alice

» Down the rabbit hole ~ Fable, Alex
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 04, 2017 6:51 pm af Fable

» Èngelsk testamente
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 18, 2016 4:59 pm af Alice

» Perlerne fjeren og den sidste udvej
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Maj 16, 2016 10:15 pm af Fable

» Path of wrath
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTirs Mar 15, 2016 6:21 pm af Angel

» Zarnkam
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 15, 2016 9:58 pm af Fable

» Down the rabbit hole (ex på linje plot)
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Feb 10, 2016 8:08 pm af Angel

» I Am home ~ Liam
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 5:19 pm af Fable

» your little brother is home ~ Gabriel
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Feb 08, 2016 11:11 am af Ocarin

Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Fre Sep 02, 2022 9:33 am
Mest aktive brugere
Angel
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
sylvia de blood
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Alex
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Jack
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Ethan
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Arrow
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Dino
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Gabriel
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
Eddy
bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_lcapbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_voting_barbid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_vote_rcap 
April 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenderKalender

 

 bid mig ~ sylvia de blood

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:24 pm

Ethan stirrede lidt på Arrow. indtil han hørte hvad den kære engel snakkede om. "Arrow du skal ikke snakke uden om, Jeg kan hører du lyver og det kan du også, Jeg ved du kan høre det runge og klinge skrigende falsk i dit hoved. Jeg er ude mærket klar over det. Så hvorfor lyve for dig selv. " Han gik trætter på hans stemme var spørgende og bedende på samme tid. Ethan sukkede og smilte svagt. "Hvad der sket? Du kan lige så godt sige det til mig, Du ved jeg finde ud af det alligevel. " Arrow hvad her du gang i !?" Ethan blev overraskt over hvad Arrow gjorde. Men han noget ikke at stoppe ham før han knækkede sammen og kastede op. " ER DU vanvigtig? ER DU gået helt fra forstanden? Arrow " Ethans stemme blev trist da han sagde det sidste og han endte med bare at ligge en hånd på hans skuldre. Han vendte dog blikket bagud og kiggede lidt på dem. "Arrow hvad er det. " Han løftede engelens hoved op så Arrow så på ham, Ethan satte sig på knæ foran ham, så godt han nu kunne. Han strøg ham over håret. "Dit lille fjols, hvad havde du forvendte? helt ærligt " Ethan sukkede og kiggede på de klare øjne. "Arrow du skal nok vende sig til det, men du må tage det med ro. okay lov mig det ikke? " Ethan lagde hovedet på skrå, gud hvor havde den Engel en sær virkning på ham.

// Sylvia du må endelig spørger ind til hvad vi snakke om hvis altså det noget du ønske at vide, Skal vi så sige at vi nu skriver Arrow Dig også mig?
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:29 pm

//ja det er fint
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:49 pm

"jeg vil ikke tale om det. " Arrow fik tårer i øjne. Ethan havde ret han kunne godt høre det, og alligevel forsøgt han. Han sukkede bare.

Arrow rystede bare efter at havde kaste op. "morder, løgner, synder. " Hans øjne fyld over og han kiggede bare på Ethan. inden han hviskede lav "Jeg ville bare se, sådan rigtig se." Han lagde hans pande mod Ethans. "Jeg ved det godt, " Han løftede hovedet mod Sylvia "det går jeg bare ikke van til at.. " Han stoppede og måtte tage sig til hovedet. Han knykede og hans øjne blev blå. Og han måtte endnu en gang kaste op. Dog vendte han hovedet til side så han ikke kastede op ud over Ethan. Han var ikke længere bleg, men grå. Han rystede og foresatte med at græde. Han holdet hans blik mod jorden. Han ville ikke se op. Aldrig mere ville han se op. "Ethan.. jeg... jeg ked af det.. Men, der.. " Han stoppede og hulkede. "var ikke noget jeg... " Endnu er hulk " kunne gøre" Arrow følte ærmet lidt og mærket kunne ses. [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
"Jeg bange " Han hviskede og lod håret falde ned over hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeTors Apr 25, 2013 10:22 pm

Sylvia gik lidt tætyere på Ethan og Arrow *jeg kan ikke holde ud at se folk som ham. gid jeg vidste hvordan jeg kunne hjælpe ham* hun gik tættere på dem og satte sig på hug "hvad er der galt Arrow? Er der noget jeg kan hjælpe med?" hun fjernde noget af håret fra hans Andsigt *gid jeg kunne fortælle ham der ikke er noget at være bange for* hun sukkede svagt ved tanken om det.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 9:38 am

"Så lad gå dig dit fjols. Du siger det jo nok når du vil snakke om det" Han mente det venligt og på ingen måde ondt. Han smilte svagt og forstod ikke helt hvorfor Arrow ikke ville tale om det.

Ethan rystede på hovedet og smilte "og det kommer bag på dig? " Han hævede et øjnebryn og smilte. "Du nu kær når du er sådanne. " Han strøg bare Arrow over håret igen. Ethan kiggede på Sylvia "Han kan se folk sande ansigter, deres henstiter med hinanden. Han ser og høre Sandheden bag hver løgn. Han er bare ikke van til at burde den evne. andre mennesker med ikke helt så rene henstiter.. ja " Ethan nikkede mod Arrow, der lignede en der skulle til at dø.

Ethan veg tilbage da Arrow trak op i ærmet, og han forstod lige plusdeleligt hvorfor Arrow ikke ville snakke om det. "forbandede.. " Ethan tog sig i en masse ord der ikke ville være særlig pæne at sige højt og da nok ikke til Arrow der ville kunne høre han mente hvert og et af dem. Ethans krop rystede svagt. "det kan jeg fandme godt forstå du er.. " Ethan der ikke var den mest trorende person ville da godt indrømme at Arrow lige nu var på røven. Han skulle bare slægtens arv og gudindens opgaver? hvordan forventer de lige han skal kunne holde til det?
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 2:36 pm

Arrow sad bare med bøjet hoved og rystede. "jeg for mig selv stået ihjel " Han havde håret nede foran ansigtet. Han sukkede. "nej det er der ikke rigtig. der ikke noget at gøre andet end at håbe" Han tog sig bare til hovedet. og sukkede "Ethan du må med glæde bande jeg godt klar over hvad du tænker. men jeg skal ikke hade dig for det. " Arrow løftede hovedet og kiggede bare på Ethan.

//wow kort
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeFre Apr 26, 2013 10:21 pm

Sylvia sukkede svagt mens hun stille rejste sig op *gid man kunne* hun kiggede bare hen på Ethan *hvad er det for et forhold de har til hinanend? Selv jeg kunne ikke gætte at Ethan ville være så bekymred over for nogen* hun forsvandt stille i sinde ejne tænker og glemte næsten alt der var omkring hende.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Apr 27, 2013 9:43 am

Ethan sukkede og rystede på hovedet. "nej du gør ej det skal jeg nok søger for om så det skal koste mig mit liv, Jeg her en ordre og den komme fra Ceil af, Husk tilbage på den nat i kirken ikke. " Han sukkede og smilte. "Du må med glæde håbe men jeg ved du lære og live med begge ting. " Ethan bandlede et øjeblik, enden det ente med at han tog fat på nogle eder. "Jeg ved sku ikke hvem jeg skal hade mest Ceil for at vække arven, eller gudinden for at mærke dig. " Ethan kiggede bare på Arrow, enden han tog fonbinderingen op og frobandet Arrow øjne igen. "Du brudte vide bedre. Jeg har lovet og vise Sylvia til Ghost city, vil du med hjemad? " Han spurgte stille. og smilte svagt. Han vendte blikket mod Sylvia "du undre dig over noget, spørg dog vis det er. Jeg bider ikke, eller kun måske. Arrow gør i hvert fald ikke. Så hvad tænker du på" Ethan hævede et øjnebryn og smilte til hende.

Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Apr 27, 2013 10:05 am

"Ethan du skal altså ikke lade livet fordi jeg ikke kan holde mig selv i live. " Arrow stemme var bestem men han vidste altså godt at der ikke var noget at gøre, Han kunne ikke gøre noget ved Ethans ordre. Arrow sukkede "Men det jo på et tidspunkt det hjælper mig jo ikke nu" Han sukkede igen og lod bare Ethan binde hans øjne til igen. Han havde et fortabt udtryk. "ja det kan vi godt " Arrow sukkede smilte svagt det ændre sig dog da Ethan forsatte med at tale "Ethan opfør dig ansetdigt. " Arrow slog Ethan over nakken. "Du skulle skamme dig. " han løftede en finger op foran dæmonen. Arrow vendte blikket mod Sylvia og smilte "Han bider altså ikke, eller i hvert fald ikke dem" Arrow lagde begge armene om Ethans hals "vel? " hvis ikke man kendte Arrow og Ethan ville man misforstå det. Men det var egentlig for at Arrow nemme kunne kælve Ethan hvis han prøvede på noget, end det var et kærkommet kram.
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Apr 27, 2013 7:51 pm

Sylvia havde løst til at le høj lydt men hun vidste de bare ville stire, i stedet for smilte hun bar svagt *ak ja gid jeg kunne slå Ethan får noget tid siden* hendes smil blev lidt støre "jeg har set ham bide andre og jeg er selv blevet bidt før. Så det er ikke som om at jeg bliver særlig bange, Jeg syndes kun det er upassende vis man gør det uden grund" hun tog en stille indånding "men jeg ville gerne vide hvad for et 'forhold' i har til hinanden? Jeg er meget nyskerig" hendes smil blev støre og støre for vert ord hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 4:22 pm

"Hey!?" Ethan væste af Arrow da han slog ham, "du slå altså lidt hårdere end du gjorde før! du har altså fået en del mere at stå imod med" Ethan sukkede "det ingen undskylning " Arrow arme om Ethans hals bekrymere Ethan, ville han blive kvalt ? "Vores forhold? " det var der det gik op for Ethan at det kunne misforstås "Ej okay, Arrow gider du slippe mig" Ethans øjne blev lidt stører "Tænkt på det sådan her, vi hader hinanden men kan ikke undvære hinanden, vi fungere bare ikke hver for sig, Det der med at havde del krop med nogen. " Ethan rejste sig op og strakte sig, "skal vi gå?"
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeSøn Apr 28, 2013 4:42 pm

Arrow smilte bare "tror du ikke jeg ved det" Han strammede hans grab om Ethans hals og kvælte ham halvt om halvt enden han slap ham. Arrow vendte øjne rustede bare på hovedet over Ethan "rettelse du kan ikke undvære mig, men jeg kan godt undvære dig, jeg ville nok bare ikke overleve det" Arrow løftede en fingere og lagde hovedet på skrå og smilte. Han rejste sig bare op fra stenen "jeg lige glad, sylvia bestemmer" han smilte bare..
Tilbage til toppen Go down
sylvia de blood
bruger
bruger
sylvia de blood


Antal indlæg : 176
Join date : 09/03/13
Irl alder : 25
Geografisk sted : falcons lejelighed
Job/hobbies : Elsker at læse om kulture

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeLør Apr 05, 2014 6:36 pm

Sylvia reagered ikke så meget på at Ethan så ud som om han blev kvalt, hun tænkte bare på at man gjorde det for at vise styrke *Hader hinanden men kan ikke undvære hinanden? Hvordan hænger det sammen?* Sylvia ville hvide mere om det men ville helst vente med at spørge ind til det "Jeres bekendtskab vis man kan kalde det det lyder meget ømm.. Specielt. Men ja vi kan da godt gå, jeg venter bare" Sylvia fik et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ethan
bruger
bruger
Ethan


Antal indlæg : 68
Join date : 30/03/13
Irl alder : 27
Geografisk sted : Ghost city
Job/hobbies : mere eller mindre heltid barnepige for Seths afkom..

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:32 pm

Ethan fandt en smøg frem tændte den og tog et hvæs før han rejste sig "Jeg gætter på du godt kan klade det sådan, efter som vi her delt krop og er af samme slægt. Og jeg er nu blevet hans barnepige. " han vidste Arrow ikke ville kunne lide den bemærkning, men det var sandt. Eller næsten sandt. Ethan kunne altid bare vælge at gå. Ethan begyndte at gå langtsom "Jeg har egentlig ikke fået spurgt, Men hvor i Ghost City bror du Sylvia, det er jo et stort sted?" Ethan kiggede mod hende og tog et hvæs til. Han burde stoppe, men narrhh Så egentlig hellere dø igen. Han kiggede mod Arrow. "Så hvad fik der egentlig til at gå ud uden mig? når jeg egentlig bad dig om at blive hjemme? og Arrow svar æreligt" Ethan smilte og sukkede, hans hev endnu en gang røgen dybt ned i lungerne, enden han pustede den ud
Tilbage til toppen Go down
Arrow
Slave
Arrow


Antal indlæg : 64
Join date : 20/09/12
Irl alder : 30

bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitimeMan Apr 07, 2014 9:39 pm

Arrow sukkede og rystede blot på hovedet over Ethan, Han begyndt at gå efter ham, kiggede dog om Sylvia var kommet med. Han sukkede. "Jeg ved det ikke helt okay? Er det svar nok? Måske fordi jeg egentlig ikke kan holde ud at være alene, tilfreds ?" Han lyd egentlig ikke så irriteret men det var han. Han kunne ikke lagde være med at smile for at fortælle ham selv at det hele nok skulle blive okay igen, normalt igen. Han kiggede om Sylvia og var midswt lige så nyserig som Ethan.. Arrow sagde ikke noget men gik blot med i tavshed
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: bid mig ~ sylvia de blood   bid mig ~ sylvia de blood - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
bid mig ~ sylvia de blood
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» En ny dag ~ Sylvia de blood
» Spise tid ~ Sylvia de blood
» Lost my self what about you? ~ Sylvia de blood
» Skal vi? ~ Sylvia de blood
» hmm. ja vel jamen kom ind ~ Sylvia de blood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Skyggernes verden :: Menneskens verden :: Tågernes by :: byens gader gyder og tov.-
Gå til: